InPost planuje wzmocnić kompetencje w zakresie przesyłek transgranicznych. Za sukces rozwoju tego segmentu na wszystkich kluczowych rynkach odpowiadać ma Marian Sepesi. Niegdyś dyrektor ds. operacji regionalnych w firmie Amazon.
Nowy VP Operations w spółce InPost
Marian Sepesi rozpoczyna współpracę z InPostem jako VP Operations. Jak podaje spółka, jego dotychczasowe doświadczenie pomóc ma jej w tworzeniu transgranicznych ofert dla klientów i merchantów na wszystkich najważniejszych rynkach. – Rola VP Operations będzie kluczowa dla przygotowania innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko zoptymalizują nasze operacje w tym zakresie, ale także uwzględnią różnorodne preferencje i potrzeby konsumentów w różnych krajach – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes zarządu InPost.
Sam zainteresowany podkreślił radość z możliwości dołączenia do jednego z najszybciej rozwijających się operatorów logistycznych w Europie. – Grupa InPost ma olbrzymie doświadczenie w dostarczaniu najwyższej jakości usług logistycznych na wielu kluczowych europejskich rynkach. Teraz czas na zdynamizowanie rozwoju w zakresie usług transgranicznych, na co czekają miliony europejskich konsumentów – zaznaczył Sepesi.
Przeczytaj również: Czy ChatGPT zrewolucjonizuje rynek tworzenia opisów do e-commerce?
Kariera Mariana Sepesiego
Marian Sepesi przed dołączeniem do InPostu pracował w Amazonie, odpowiadając za centra logistyczne w Europie Środkowo-Wschodniej. Dla rozwoju tej firmy w Polsce z pewnością był postacią kluczową. Wcześniej związany był z Whirpool, amerykańskim przedsiębiorstwem zajmującym się produkcją i sprzedażą sprzętu AGD. Posiada on również zdobyty w Chicago Booth dyplom Executive MBA.
Czym zajmuje się InPost ?
Utworzona przez Rafała Brzoskę spółka specjalizuje się w przesyłkach kurierskich. Swoją rozpoznawalność zawdzięcza ona między innymi żółto-czarnym paczkomatom, które napotkać możemy w niemal każdym mieście w Polsce.
Po latach rozwoju InPostu uważany jest za jedną z największych i najbardziej zautomatyzowanych sieci kurierskich w Europie. Posiada blisko 30 tys. urządzeń, w tym ponad 20 tys. uruchomionych w naszym kraju. Spółka poza usługami przeznaczonymi dla osób prywatnych obsługuje ponad 40 tys. e-sprzedawców. W 2022 roku w ramach swojej działalności dostarczyła 744,9 mln przesyłek.
Przeczytaj również: Spadła sprzedaż właściciela Vistuli. Czy to powód do niepokoju?
Zdjęcie główne: mat. prasowy