noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Książki o modzie - historie domów mody Hermes i Prada - wydawnictwo Arkady.

Historie kultowych domów mody w nowej serii książek od wydawnictwa Arkady

REKLAMA
noSlotData

Wydawnictwo Arkady spogląda za kulisy branży fashion, proponując najnowsze publikacje z serii “Historie kultowych domów mody”, w których odkrywamy sekrety imperiów Prady i Hermés.

Materiał partnera

Książki o modzie to nieocenione źródło wiedzy o historii najsłynniejszych marek. Wydawnictwo Arkady śledzi dzieje topowych domów mody, przybliżając zarówno ich historie, jak i kulisy działania. Do tej pory mogliśmy zagłębić w pasjonujące opowieści o dziejach imperium Chanel, Gucci, Louis Vuitton oraz Diora. W tym miesiącu wśród nowości znalazły się publikacje zdradzające sekrety działalności domów mody Prada i Hermés.

Prada: historia włoskiego dziedzictwa

Książka ukazuje rozwój i innowacyjność marki, a także jej filozofię i etos projektowania wynikające z zainteresowania minimalizmem i sztuką współczesną. Ta bogato ilustrowana monografia prezentuje historię firmy od 1913 roku, kiedy Mario Prada i jego brat Martino otworzyli sklep z artykułami skórzanymi w słynnym luksusowym pasażu handlowym Galleria Vittorio Emanuele ll w Mediolanie, do globalnego imperium mody stworzonego przez wnuczkę założyciela firmy Miuccię Pradę.

Poznajcie niezwykłą historię Prady – mediolańskiej marki, która, zaczynając jako luksusowa firma produkująca wyroby skórzane, z czasem przeistoczyła się w międzynarodowe imperium. Jest ono dzisiaj obecne na rynkach ponad 70 krajów i na całym świecie prowadzi około 250 sklepów. Ten globalny sukces marka zawdzięcza subtelnej elegancji, oryginalności i luksusowemu charakterowi projektów, a także odważnemu podejściu do tkanin, tekstur i kolorów. Wszystkie te cechy sprawiają, że niepowtarzalny styl domu mody Prada nieustannie cieszy się ogromnym zainteresowaniem wielbicieli mody najwyższej klasy.

Tutaj zakupisz książkę z serii “Historie kultowych domów mody”: Prada

Hermés: na tropie historii synomimu luksusu

Książka przedstawia historię marki, bogato ilustrowaną fotografiami kolekcji oraz pokazów mody, a także zdjęciami najbardziej znanych produktów – wytwarzanych w limitowanych edycjach jedwabnych apaszek czy torebek Kelly i Birkin, na które nawet największe gwiazdy muszą czekać w kolejce po kilka lat, a zwykli  śmiertelnicy mogą o nich tylko pomarzyć.

Kultowe torebki, rozpoznawalne logo, rzesze słynnych wielbicieli – Hermès stanowi synonim luksusowych dodatków, oferując eleganckie i nowoczesne akcesoria dla najbardziej wymagających klientów. Od dziewiętnastowiecznej pracowni rymarskiej po Paryż lat sześćdziesiątych i lata późniejsze dodaje szyku największym ikonom stylu – od Grace Kelly i Jane Birkin po Victorię Beckham i Cardi B.

Wszystko zaczęło się w 1837 roku, kiedy Thierry Hermès rozpoczął produkcję wyrobów rymarskich, uprzęży i uzd, z ambicją, że jego nazwisko zawsze będzie synonimem najwyższej jakości produktów, wytwarzanych przez najbardziej utalentowanych rzemieślników. Ta filozofia towarzyszy marce już od sześciu pokoleń.  Hermès do produkcji ubrań i akcesoriów używa najbardziej delikatnych, naturalnych tkanin, najbardziej wyszukanych jedwabi i najrzadszych skór, dzięki czemu stał się luksusową marką modową, która nie ma sobie równych.

Tutaj zakupisz książkę z serii “Historie kultowych domów mody”: Hermes

Publikacje są już dostępne na stronie wydawnictwa ARKADY oraz w księgarniach współpracujących.

Przeczytaj również: Chcesz zostać liderem w biznesie? Te książki w tym pomogą

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES