Kultowa marka Roger&Gallet znana z francuskiej sztuki well-being wchodzi na polski rynek! To jedno z najważniejszych wydarzeń kosmetycznych tego roku. Roger&Gallet zaprasza do zanurzenia się w owocowo-kwiatowym świecie marki.
Laboratoire Native Polska, która w swoim portfolio ma także marki Lierac, Phyto, Jowae wprowadza kolejną, ikoniczną markę – Roger&Gallet. To marka wywodząca się z francuskiej sztuki well-being, której istota tkwi w głębokim czerpaniu wszystkiego co najlepsze z natury. Od 1862 roku tworzy produkty, czerpiąc inspirację ze średniowiecznych ogrodów, w których uprawiano lecznicze, aromatyczne rośliny. To one są podstawą magicznej opowieści, w której słowa zamieniają się w delikatnie otulające skórę zapachy, o niepowtarzalnych formułach i aromatach, opracowane przez słynnych Mistrzów Perfumiarstwa.
“Wprowadzenie marki Roger&Gallet do Polski to dla nas przełomowy moment w budowaniu segmentu well-being, który w ostatnich latach dynamicznie się rozwija i zyskuje na popularności. Cieszymy się, że dzięki naszym produktom będziemy mogli zapewnić naszym konsumentom unikalne doznania i zgodnie z naszą misją napełniać ich szczęściem.”
– podkreśla Edyta Lauks, Marketing Lead, Laboratoire Native Polska.
Portfolio marki składa się z ośmiu zapachów well-being – czterech w linii relaksującej i czterech w energetyzującej. Fleur de Figuier, Rose, Feuille de thé i Neroli koją zmysły, natomiast Gingembre Rouge, Bois d’Orange, Cédrat i Fleur d’Osmanthus działają na nie pobudzająco. Ponadto w ofercie dostępna jest kultowa woda kolońska Jean Marie Farina oraz znane na całym świecie okrągłe mydła oraz żele pod prysznic i kremy do rąk, które posiadają właściwości naturalnie korzystne dla ciała i umysłu. Roger&Gallet od setek lat korzysta z oryginalnych receptur przekazywanych z pokolenia na pokolenia, w ponad 90% opartych na naturalnych składnikach. Produkty te dbają o skórę, a także w udowodniony klinicznie sposób wpływają na emocje i dobre samopoczucie, co odgrywa ważną rolę w tworzeniu życia opartego na harmonii i self-care. Warto dać się oczarować subtelną wonią róż, orzeźwiających cytrusów, czy egzotycznych kwiatów.
19 maja miał miejsce uroczysty launch marki w iście francuskim stylu. Wydarzenie, które odbyło się w eleganckich wnętrzach restauracji Flaming Bistro na ul. Francuskiej w Warszawie, zgromadziło wiele osób ze świata mediów, urody i influencerów. Goście mieli okazję zapoznać się z produktami zaprezentowanymi w otoczeniu barwnej i soczystej scenografii oraz wziąć udział w warsztatach przeprowadzonych przez wybitną senselierkę Martę Siembab, która przybliżyła zebranym tajemnice zapachów Roger&Gallet. Całemu spotkaniu towarzyszyła aura unoszącej się w powietrzu woni świeżych kwiatów i owoców a wyśmienite dania kuchni francuskiej dopełniły wrażeń smakowych uczestników eventu.
Produkty marki dostępne są w wybranych Super-Pharm i na superpharm.pl.
Przeczytaj również: Your KAYA walczy ze wstydem wokół menstruacji – bo „Okres wypada”