Jedna z najbardziej znanych szwedzkich sieciówek otwiera własne drogerie stacjonarne pod szyldem H&M Beauty.
Do tej pory produkty kosmetyczne znajdowały się w tradycyjnych sklepach H&M. Według nowego pomysłu będą osobnymi sklepami. Sieciówka ma w planach oferować szeroki wybór kosmetyków swojej marki, innych wiodących marek skandynawskich i światowych, a także znane, ekskluzywne kolekcje takich marek jak Huda Beauty.
Sklepy będą przypominać ekskluzywne beauty bary połączone z drogeriami. W ofercie H&M Beauty znajdzie się nie tylko asortyment do makijażu, ale i do pielęgnacji. Pierwsze drogerie będą miały ok. 300 mkw. powierzchni. Na ten moment nie wiadomo, czy sieciówka planuje wyjść z tym pomysłem poza Norwegię.
Bardzo się cieszymy, że będziemy mogli zaoferować naszym klientom dobrze wyselekcjonowany asortyment kosmetyczny, który dobrze komponuje się z ubraniami znajdującymi się w naszym portfolio. Chcemy inspirować naszych klientów do sięgania po produkty modowe i kosmetyczne, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i online – mówi Cathrine Wigzell, dyrektorka generalna H&M Beauty.
Przeczytaj też: Uniqlo: torba ze znanej sieciówki uznana za najgorętszy produkt Lyst. Kosztuje mniej niż 100 zł!
Zdjęcie główne: mat. prasowe