Reklama Nike stworzona przez Pietro Schirano wprowadza nowe spojrzenie na fotografię. ControlNet umożliwia precyzyjną kontrolę i maksymalne wykorzystanie stabilnej dyfuzji. Czy okaże się prawdziwą rewolucją?
ControlNet zrewolucjonuzuje fotografię?
ControlNet stanowi kluczowe narzędzie w fotogrametrii, umożliwiając dokładne odwzorowanie powierzchni Ziemi w postaci mapy lub modelu trójwymiarowego. Jest wykorzystywany w wielu dziedzinach, takich jak geodezja, kartografia, planowanie miasta i krajobrazu, a także w badaniach naukowych jak badania środowiska naturalnego i zmiany klimatu. Okazuje się, że jego najnowsze funkcje mogą zdominować świat reklamy i fotografii.
Wydana zaledwie 2 tygodnie temu przez naukowców z Uniwersytetu Stanford innowacja, dodaje do ControlNet znaczącą warstwę kontroli nad modelem stabilnej dyfuzji. System pozwala kontrolować podstawowy układ, pozę, kształty, głębokość i wiele więcej. Pozwala umieścić dowolny obiekt na zdjęciu i łatwo stworzyć wiele jego odmian. Wygląda na to, że jest to prawdziwy przełom w przypadku obrazów generatywnych.
Imponujący obraz Nike
Zobacz pierwszą nieoficjalną reklamę Nike stworzoną przy użyciu ControlNet. Dzieło autorstwa Pietro Schirano, bazując na kultowym logo, przenosi widza w wirtualną podróż po różnorodnych zakątkach Ziemii. Robi wrażenie?
Using tools like ControlNet, brands can transcend conventional boundaries of expression and explore new dimensions of creativity.
— Pietro Schirano (@skirano) February 28, 2023
Here’s a cool experiment I did featuring the iconic Nike logo. #ControlNet #Nike pic.twitter.com/3F9vFRBH1O
Zdjęcie główne: screen grafiki autorstwa Pietro Schirano / twitter.com @skirano
Przeczytaj również: Orange Fiber – pomarańczowa przędza, z której szył dom mody Ferragamo