noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
ControlNet Nike

Takie reklamy powinien tworzyć Nike! ControlNet to narzędzie przyszłości?

REKLAMA
noSlotData

Reklama Nike stworzona przez Pietro Schirano wprowadza nowe spojrzenie na fotografię. ControlNet umożliwia precyzyjną kontrolę i maksymalne wykorzystanie stabilnej dyfuzji. Czy okaże się prawdziwą rewolucją?

ControlNet zrewolucjonuzuje fotografię?

ControlNet stanowi kluczowe narzędzie w fotogrametrii, umożliwiając dokładne odwzorowanie powierzchni Ziemi w postaci mapy lub modelu trójwymiarowego. Jest wykorzystywany w wielu dziedzinach, takich jak geodezja, kartografia, planowanie miasta i krajobrazu, a także w badaniach naukowych jak badania środowiska naturalnego i zmiany klimatu. Okazuje się, że jego najnowsze funkcje mogą zdominować świat reklamy i fotografii. 

Wydana zaledwie 2 tygodnie temu przez naukowców z Uniwersytetu Stanford innowacja, dodaje do ControlNet znaczącą warstwę kontroli nad modelem stabilnej dyfuzji. System pozwala kontrolować podstawowy układ, pozę, kształty, głębokość i wiele więcej. Pozwala umieścić dowolny obiekt na zdjęciu i łatwo stworzyć wiele jego odmian. Wygląda na to, że jest to prawdziwy przełom w przypadku obrazów generatywnych. 

Imponujący obraz Nike

Zobacz pierwszą nieoficjalną reklamę Nike stworzoną przy użyciu ControlNet. Dzieło autorstwa Pietro Schirano, bazując na kultowym logo, przenosi widza w wirtualną podróż po różnorodnych zakątkach Ziemii. Robi wrażenie?

Zdjęcie główne: screen grafiki autorstwa Pietro Schirano / twitter.com @skirano

Przeczytaj również: Orange Fiber – pomarańczowa przędza, z której szył dom mody Ferragamo

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES