Najgorętsza impreza tego sezonu za nami! Tłumy fanów gier i muzyki zgromadziły się w warszawskim ESPROT SPOT, by rozegrać wirtualne pojedynki i wziąć udział w koncercie ambasadora CCC, Smolastego. Domówka Klubu CCC była zwieńczeniem kampanii CCC Back to School AW2022 oraz gamingowej trasy CCC pod hasłem Game Garage Playoffs.
9 listopada 2022 warszawskie Powiśle zgromadziło szerokie grono miłośników gamingu, muzyki i dobrej zabawy. CCC zaprosiło Klubowiczów CCC oraz influencerów i przyjaciół marki na wyjątkowe wydarzenie, które odbyło się w ulubionej miejscówce graczy – ESPORT SPOT.
Domówka Klubu CCC była wydarzeniem podsumowującym kampanię Back To School AW2022 oraz gamingową trasę CCC – Game Garage Playoffs, która odbyła się w ośmiu największych miastach Polski.
Przeczytaj więcej: CCC Game Garage Playoffs: rusza kampania na czele z raperem Smolastym
Gwiazdą imprezy był Smolasty, doskonale znany z kampanii CCC Back to School. Kulminacyjnym momentem tego wieczoru był koncert rapera, który porwał do zabawy Klubowiczów i Przyjaciół Klubu CCC.
Nie zabrakło też sportowych emocji. Uczestnicy Domówki Klubu CCC mieli wyjątkową okazję podjąć wyzwanie i zmierzyć się ze sobą w gamingowych pojedynkach. Do e-rozgrywek dołączył m.in. popularny gamer Pago. Na najlepszych zawodników czekały wyjątkowe nagrody.
W Domówce wzięli udział Klubowicze CCC, wyłonieni w konkursie zorganizowanym na Facebooku. Na imprezie pojawiło się duże grono influencerów, jak również Przyjaciół Klubu CCC. Wśród nich można było spotkać Jessicę Mercedes, Lenę Moonlight, Izabelę Zabielską czy Olę Kowal. Na miejscu bawili się też Daniel Walasek, Nikol Gapon, Szymon Bożycki czy Max Mazurek.
Klub CCC to wyjątkowa, inkluzywna społeczność miłośników stylu, niezapomnianych wrażeń, a także wyjątkowych okazji zakupowych. Nie jesteś jeszcze w Klubie CCC? Nie zwlekaj – pobierz aplikację lub zarejestruj się na ccc.eu. Zrób krok w stronę nowych możliwości i zyskaj wyjątkowe korzyści!
Przeczytaj również: Smolasty i Kinga Sawczuk o współpracy z CCC. “Móc zobaczyć swoją twarz na witrynach sklepowych to ogromne wyróżnienie”