W ramach akcji Back To School, CCC zaprasza do udziału w Game Garage Playoffs! Do rozgrywek stają najpopularniejsi influencerzy i gwiazdy najnowszej kampanii, na czele topowym polskim raperem – Smolastym.
Do najnowszej kampanii obuwia sportowego na sezon jesień-zima 2022, CCC zaprosiło największe osobowości świata muzyki, gier i internetu. Polskich i zagranicznych ambasadorów będziemy mogli zobaczyć zarówno w sesji fotograficznej i dedykowanym klipie video, jak również spotkać osobiście na trasie Game Garage Playoffs w największych miastach w Polsce.
>>> Przeczytaj więcej: CCC Game Tour: CCC zaprasza do świata gier ze Smolastym, Kingą Sawczuk, a także gamerem Junajted
Wśród polskich gwiazd kampanii znaleźli się Smolasty, Kinga Sawczuk, Iza Zabielska, Ogi Ugonoh oraz Kaluch. Do ich drużyny dołączyli również zagraniczni ambasadorzy: Peti Marics, Vivien Sapi, Laurą Giurcanu, Cesar Bitlan oraz Catalin Ionut.
Kampanii promującej akcję Game Garage Playoffs towarzyszą produkty najlepszych światowych marek: Adidas, Reebok, Puma, Fila, Champion, Converse i Vans. Jesienne propozycje od CCC to przede wszystkim ukłon w stronę mody ulicznej. Luz, wygoda i funkcjonalność definiują wizerunki ambasadorów najnowszej kampanii. Stylowe sneakersy i komfortowe ubrania w sportowym stylu idealnie wpisują się w codzienne miejskie stylizacje. Ich dopełnieniem będą akcesoria dostępne w jesienno-zimowej kolekcji: plecaki i torby sportowe z dużym logo.
W ramach akcji Game Garage Playoffs, CCC wyruszy w trasę po Polsce, by rzucić wyzwanie miłośnikom gier. W salonach CCC, w 8 największych miastach Polski, odbędą się gamingowe eventy, w których wezmą udział ambasadorzy kampanii. W kolejnych tygodniach CCC, wraz ze Smolastym, Kaluchem, Kingą Sawczuk, Izą Zabielską oraz największymi influencerami ze świata gamingu, zawita do Gdańska, Katowic, Łodzi, Szczecina, Warszawy, Wrocławia, Krakowa i Poznania. Spotkania z cyklu Game Garage Playoffs to niepowtarzalna okazja, by spotkać się z ulubionymi gwiazdami oraz zaprezentować swoje umiejętności we wspólnej grze na konsoli. Na uczestników spotkań będą czekać wyjątkowe atrakcje, w tym panele dyskusyjne czy konkursy z nagrodami.
>>> Przeczytaj również: Sprandi startuje z nową kampanią “Take a breath” na sezon jesień-zima 2022