noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Co najchętniej kupujemy w tym sezonie? Najgorętsze trendy modowe według kupców Answear.com

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Moda dynamicznie się zmienia. Jest wypadkową minionych trendów i wizji, uwarunkowanych przez wiele czynników. Wyznaczają je największe domy mody, influencerzy pokazujący stylizacje na ulicach i w mediach społecznościowych, a także my – konsumenci. Wspólnie z Answear.com stworzyliśmy listę trendów modowych, które kupujący najchętniej wybierają w sezonie wiosna-lato 2022.

W ofercie Answear.com znajdziemy produkty ponad 500 marek, które kreują polski rynek odzieżowy. Zapytaliśmy Katarzynę Urbanik, przedstawicielkę działu kupieckiego Answear.com, czym pod względem odzieżowym wyróżnia się tegoroczne lato. Odpowiedzią na pytanie są najczęstsze wybory konsumenckie i trendy modowe zaproponowane przez wiodące marki odzieżowe. 

Colorblocks, czyli optymizm w multikolorystycznym wydaniu

Moda uliczna wyzbyła się uprzedzeń do silnych połączeń kolorystycznych. Jeszcze niedawno silne barwy musiały być tonowane neutralnymi akcesoriami, a pole manewru w stylizacjach wydawało być się lekko zawężone. Tego lata bawimy się modą i stawiamy na wyraziste barwy, które WIDAĆ. Wśród ulubionych kolorów sezonu pojawia się intensywny róż, głęboka zieleń, neony i pastele. Można tworzyć z nich pełne stylizacje, od góry do dołu przeciwstawiające się stonowaniu kolorystycznemu. A jeśli to za dużo – powołać na wyrażenie „diabeł tkwi w szczegółach” i przechwycić je w akcesoriach. 

Ulubiony styl – postpandemiczny workleisure

Nie da się ukryć, że pandemia zmieniła postrzeganie wygody. Tryb pracy zdalnej silnie oddziałał na codzienny ubiór i udowodnił, że oficjalny dresscode nie musi być tożsamy z brakiem komfortu. Workleisure jest kompromisem godzącym zarówno potrzebę swobodnego ruchu, a także eleganckiego wykończenia stylizacji. Konsumenci najchętniej konstruują total looki z przewiewnych zestawów garniturowych, a także kompletów bazujących na denimie. Kiedy mówimy o wygodzie, pierwszym skojarzeniem są oversizowe kroje. Jednak trendy modowe tego sezonu uwzględnia także fasony, które podkreślają zalety sylwetki. Należą do nich lekkie sukienki wiązaniem podkreślające talie czy dopasowane formy – tak zwane bodycon. Sformułowanie odnosi się do świadomości własnego ciała i bezkrytycznym podchodzeniu do jego kształtów. 

Wykończenie Soft Volume – efekt poduszki w torbach i butach

Soft Volume przenosi punkt ciężkości w stylizacji – stają się nim nie ubrania, a buty i torebki. To świetne uzupełnienie prostych fasonów. Formy mogą być plecione, pikowane lub gładkie – zależnie od projektanta. Wśród torebek, również tych poduszkowych, dużym zainteresowaniem cieszą się modele microbags. Jeszcze kilka lat temu torebki XXS budziły zakłopotanie przez pozorną bezużyteczność wpisaną w wymiary. Z dzisiejszej perspektywy można uznać, że są znakiem naszych czasów. Notesy, aparaty i portfele ograniczyły się do telefonu, a microbag przewiduje przestrzeń także na kilka innych drobiazgów, jak klucze czy okulary.

Ulubione akcesoria – geometryczne szkła i buckety

Każdy dobiera okulary według własnych upodobań i cech charakterystycznych twarzy. Jednak z obecnych projektów zdecydowanie możemy wyróżnić duże szkła, które już w zeszłym roku naznaczały trendy modowe. Według Answear.com, konsumenci najchętniej wybierają kwadratowe i oversize. Bogata gama kolorystyczna tego lata dotyczy także okularów. Jak widać na zdjęciach z kampanii Answear.com, fluorescenycyjne szkła i nieszablonowe oprawki to tylko niektóre z propozycji, które przełamują schemat klasycznych projektów okularów. 

Na słońcu lepiej nie poruszać się nie tylko bez okularów, ale i bez czapki. W tym sezonie niezmienną popularnością cieszą się czapki wędkarskie, czyli bucket hats. Co ciekawe, pierwsze projekty bucket hats przypisuje się jeszcze do początków XX wieku, a ich przeznaczenie było czysto praktyczne – miało chronić rybaków przed deszczem i wiatrem. Czapka pojawiła się w modzie w latach 80’ i 90’, kiedy gwiazdy zaczęły korzystać z niej nie jako dodatku, ale charakterystycznej cechy wizerunku scenicznego. Dzisiejsze odsłony bucket hatów uwzględniają niezliczoną ilość printów, materiałów i kolorów zależnych od wiodących motywów sezonu.

PRZECZYTAJ TAKŻE >>> Klarna wprowadza do swojej aplikacji cyfrowy portfel z dostępem do kart lojalnościowych

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES