noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Ania Kuczyńska Klarna

Ania Kuczyńska nawiązuje współpracę z Klarną. Produkty projektantki dostępne na 10 rynkach w Europie

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Klarna, wiodący globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa ogłosiła rozpoczęcie współpracy z projektantką Anią Kuczyńską. Od tej pory produkty marki Ania Kuczyńska dostępne są na 10 europejskich rynkach.

Klarna na wszystkich swoich rynkach realizuje strategię partnerstwa we wzroście dla lokalnych marek, pomagając im w ekspansji na rynki zagraniczne, zwiększaniu świadomości oraz wolumenu sprzedaży. W ostatnich latach Klarna została partnerem m.in: Balenciagi, BVLGARI, H&M, Pandory, Rimova, Macy’s i Adidasa, a także, na rynkach europejskich, polskiego domu handlowego VITKAC. Teraz do tego grona dołącza marka Ania Kuczyńska.

Współpraca z projektantką jest jednym z pierwszych projektów Klarny, której celem jest pomoc polskim firmom m.in. we wychodzeniu na rynki zagraniczne. W przypadku Ani Kuczyńskiej oznacza to, że kultowe produkty marki dostępne będą w 10 krajach Europy (w Austrii, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Francji, Irlandii, Włoszech, Portugalii, Belgii i w Niemczech). To również zwiększenie zasięgu i dostępności marki w Polsce oraz na innych rynkach europejskich.

„Dzięki partnerstwu z Klarną mogę rozwijać się na innych rynkach dużo szybciej i efektywniej i na skalę, jakiej samodzielnie nie mogłabym osiągnąć. Od kilku lat przymierzałam się do rozszerzenia sprzedaży swoich produktów na inne kraje. Decyzja, by nawiązać współpracę z Klarną to suma wielu czynników, ale jednym z kluczowych jest jej partnerskie podejście i fakt, że mam pełną kontrolę nad wszystkimi podejmowanymi wspólnie działaniami”

– komentuje Ania Kuczyńska.

Współpraca Ani Kuczyńskiej z Klarną – co to oznacza dla marki?

Promocja marki Ania Kuczyńska będzie odbywać się m.in. w aplikacji Klarny, z której w Europie korzysta już ponad 20 milionów konsumentów. Produkty sygnowane „Ania Kuczyńska” będą widoczne w dedykowanych listach zakupowych oraz promowane za pomocą treści contentowych. Dodatkowo w Polsce w aplikacji Klarna powstanie specjalna „półka” ANIA KUCZYŃSKA x KLARNA.

>>> Przeczytaj także: Globalne badania Klarny: Polacy w światowej czołówce e-konsumentów

Wraz z promocją w aplikacji zakupowej Klarny uruchomiona zostaje kampania performence’owa na Facebooku i Instagramie na rynkach polskim, niemieckim i francuskim. W Polsce zaplanowana jest także kampania outdoorowa w największych polskich miastach: Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu oraz Łodzi.

Celem kampanii jest także zwiększenie rozpoznawalności marki Ania Kuczyńska w Polsce. Ponadto dzięki wdrożeniu w sklepie projektantki opcji płatności Klarny „Zapłać za 30 dni”, jej polscy klienci otrzymują większy wybór metod płatności, bez dodatkowych odsetek i kosztów (jeśli płatność zostanie zrealizowana terminowo).

Polscy konsumenci mają apetyt na produkty wysokiej jakości i są skłonni inwestować w rzeczy ponadczasowe. Oferując klientom większą elastyczność w ich zakupach i zwiększając ich zaufanie do sprzedawców, możemy skutecznie wesprzeć polskie marki odzieżowe w rozwoju – również, jak w przypadku Ani Kuczyńskiej, na arenie międzynarodowej”

– podkreśla Łukasz Dwulit, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Klarna w Polsce.

>>> Przeczytaj także: Jak kupują Polacy? Klarna publikuje nowy raport

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES