W grudniu 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural luksusowej marki Yves Saint Laurent L’Oreal, w samym centrum Warszawy zlokalizowany przy skrzyżowaniu jednych z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich ulic – Emilii Plater i Świętokrzyskiej.
Projekt, zrealizowany na powierzchni ponad 370m2, w tętniącym życiem sercu miasta i w bezpośrednim sąsiedztwie luksusowych drapaczy chmur Cosmopolitan, Złota 44 oraz InterContinental, oddaje ducha wielkomiejskiego szyku. To wielkoformatowe dzieło zostało namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, a prace nad nim trwały blisko 100 godzin.
Koncepcja artystyczna oddaje ducha przewodniej idei marki. Zapach wolności jest propozycją dla osób niebojących się odrzucić codziennych stereotypów i pójść swoją drogą, kierując się własnymi zasadami.
Za realizację muralu odpowiada Braughman Group Media – lider wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH. Braughman posiada w swoim portfolio ponad 80 prestiżowych muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D i farby antysmogowe.