noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

PODSUMOWANIE TYGODNIA: co wydarzyło się w świecie mody?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

W tym roku na 26 dzień listopada przypadają dwa istotne wydarzenia z punktu widzenia branży mody: premiera długo wyczekiwanego “House of Gucci” oraz “święto zakupów” powszechnie znane jako Black Friday. Z tej okazji, już dziś przychodzimy do Was z recenzją najnowszego dzieła Riddleya Scotta przygotowaną przez Alicję Szewczyk, jak również zastanawiamy się gdzie (i czy w ogóle!) zrobić zakupy w obniżonych cenach. Dodatkowo, tłumaczymy na czym polega popularne ostatnio pojęcie Metavrse, oraz jak może być wykorzystane w branży modowej i obuwniczej. Z wyjaśnieniem przychodzi Kasia Gola, która rozkłada temat rozszerzonej rzeczywistości na części pierwsze! Zapraszamy do lektury!

>> ABY CO TYDZIEŃ OTRZYMYWAĆ DAWKĘ NAJNOWSZYCH INFORMACJI, ZAPISZ SIĘ DO NASZEGO NEWSLETTERA <<

MODA WKRACZA DO METAVERSE

Nie trzeba wiedzieć czym jest rozszerzona rzeczywistość, aby z niej korzystać. Wystarczy nagrać Insta story z filtrem, zagrać w grę typu Pokemon Go czy też… stojąc na przystanku autobusowym lub przechadzając się po mieście, zeskanować kod QR reklamy CCC, który zobaczymy w outdoorze. Marka wykorzystała tę technologię przy realizacji kampanii reklamowej Black Week. Zaangażowała do współpracy Kena Kellehera – przebojowego artystę, który znany jest na całym świecie ze swoich abstrakcyjnych rzeźb i form 3D. Stworzył on brand hero CCC o imieniu FUZZY, którego funkcją jest pomoc klientom marki w zakupach podczas Black Week.

Na czym tak właściwie polega głośna ostatnio koncepcja Metaverse oraz jak marki mogą skorzystać komercyjnie, przenosząc swoje działania na inny wymiar? Wszystkich zaciekawionych tym tematem, zachęcamy do lektury tekstu Kasi Goli. Rozkłada ona pojęcie rozszerzonej rzeczywistości na czynniki pierwsze, tłumacząc je na świetnym przykładzie najnowszej kampanii CCC. Przeczytajcie koniecznie!

BLACK FRIDAY

To już dziś – wielkie święto zakupów, czyli Black Friday. Coroczne szaleństwo zakupowe, którego tradycja rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych, w końcu nastało, choć informacje o zniżkach kusiły nas już od kilku tygodni. Czy warto ulegać presji i wpaść w zakupowy szał? Naszym zdaniem tylko wtedy, kiedy nasze zakupy są dobrze przemyślane. Skoro od dłuższego czasu odkładaliśmy na wymarzoną torebkę lub buty od projektanta, czemu mielibyśmy ich nie kupić właśnie teraz, gdy niemal wszyscy producenci oferują specjalne rabaty? Black Friday to świetny moment na świadome zakupy, które nie będą kolejnym zbędnym elementem w szafie, kupionym tylko dlatego “bo tanio”.

Dla osób, które planują piątkowe zakupy z wyższej półki, podrzucamy listę sklepów, gdzie najlepiej polować na luksusowe perełki w atrakcyjnych cenach – LINK TUTAJ

Z kolei tym mniej zdecydowanym, wciąż błądzącym po sklepach online w poszukiwaniu czegoś co nagle wpadnie w oko, polecamy zakupowy rachunek sumienia, w którym pomoże ostatni post Jagny Niedzielskiej. Jeszcze macie szansę zamienić Black Friday na Green Friday! Jak to zrobić? Sprawdźcie sami!

“DOM GUCCI” – CZY WARTO WYBRAĆ SIĘ DO KINA?

26 października to nie tylko Black Friday. W tym roku na tę datę przypada również premiera  długo wyczekiwanego “Domu Gucci”. Miłość, zdrada, morderstwo i finansowe machlojki. A w tle wielka moda.

Recenzję filmu przygotowała dla nas Alicja Szewczyk. Jak pisze – „Dom Gucci” to o wiele więcej niż aktorski popis Lady Gagi. To zręczne połączenie historii, której nie powstydziłby się Szekspir, greckiej tragedii i serialu „Dynastia” w przyjemny prawie trzygodzinny film. Przeczytajcie koniecznie!

VITKAC ŚWIĘTUJE 10 URODZINY

To już 10 lat odkąd Dom Handlowy Vitkac zaczął ubierać miłośników mody w Polsce. Jak na jubilata przystało, wypuścił z tej okazji, kolejną już, ekskluzywną kolekcję ubrań i akcesoriów. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie bliska, wieloletnia współpraca Vitkaca z najlepszymi projektantami w świecie mody. Owocem tej kolaboracji są unikatowe kolekcje, prezentujące oversizowe bluzy, t-shirty, czapki, skórzaną kurtkę i kufer w stylu retro, wszystkie opatrzone logo Vitkaca, o niezwykle kolekcjonerskim przeznaczeniu.

Wśród marek, które stworzyły jubileuszową kolekcję znalazły się m.in. DSQUARED2, Rick Owens, MISBHV czy Balmain. Sprawdźcie koniecznie efekty!

MACIEJ ZIEŃ DEBIUTUJE Z LINIĄ KOSMETYKÓW

Marka Maciej Zień wprowadziła na rynek nową linię o nazwie “Maciej Zień BEAUTY”, w ofercie której znajdziemy 4 produkty do makijażu oka: tusz do rzęs Total Eclipse, eyeliner Mystique, kredkę do oczu Aura, paletkę cieni Atmosphere.

Kosmetyki z autorskiej linii są dopełnieniem prezentowanych sylwetek z kolekcji marki Macieja Zienia — odpowiadają ich kolorystyce i konceptowi. Zgodnie z ideą marki, najnowsza linia kosmetyków daje możliwość stworzenia total-looku by Maciej Zień. Więcej szczegółów na naszym Instagramie!

ŚWIĄTECZNA KOLEKCJA H&M UKŁONEM W STRONĘ EKOLOGICZNEJ PRZYSZŁOŚCI

Zrównoważony rozwój w modzie to poważny temat, ale nowa kolekcja kapsułowa H&M idąc krok dalej, zadaje pytanie: czy zrównoważony rozwój może być glamour, radosny, a nawet odświętny? Nowa linia świąteczna, wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu, to dowód na to, że zdecydowanie może.

Tuż po konferencji ONZ w sprawie zmian klimatu, na której światowi liderzy dyskutowali o możliwych dla przyszłości naszej planety, szwedzki mega-detalista prezentuje 45-elementową kolekcję, nazwaną „innowacyjną cyrkularną historią projektowania”. H&M łącząc siły z Ib Kamarą z Dazed i fotografem Rafaelem Pavarotti, stworzyli nowy wymiar dla mody, będący ukłonem w stronę ekologicznej przyszłości. Wychodząc naprzeciw stereotypom wizualnym związanym z modą, kolekcja ukazuje młodzieńczego i optymistycznego ducha. Kolekcja ma na celu, aby konsumenci wyruszyli w podróż z każdą częścią garderoby, wykonując cztery konkretne kroki: fascynacje, użycie, drugie użycie (preowned) i recykling. To zdaniem marki H&M możliwie najbardziej zrównoważony sposób wykorzystania ubrań.

Najnowsza kolekcja H&M pojawi się w wybranych sklepach i online już 16 grudnia. Zdjęcia z kampanii zobaczycie na naszym Instagramie!

TRETORN OSTRZEGA PRZED GLOBALNYM OCIEPLENIEM

Według obliczeń IPCC (Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu), do 2050 roku, na skutek ocieplenia klimatu, poziom mórz na planecie może podnieść się aż o ponad 26 cm. Na te alarmujące doniesienia zareagowała outdoorowa marka Tretorn, która we współpracy z organizacją Sea Life Trust wprowadzają na rynek wyjątkowe buty przeciwdeszczowe. Tretorn, który od lat wykorzystuje surowce odnawialne zdecydował na zaprojektowanie butów uświadamiających konsumentów o wzrastającym poziomie wód. Na czym dokładnie polega idea butów przeciwdeszczowych oraz jak prezentują się „Sea Level Re-Boot” zobaczycie na Fashion Biznes!

ALEKSANDRA SZOL Z MODIVO NAJLEPSZĄ DYREKTORKĄ MARKETINGU E-COMMERCE

Za nami 10. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku, którą organizuje wydawca Mediarun.com.  Jedną z laureatek konkursu została stojąca na czele marketingu MODIVO Aleksandra Szol, uzyskując tytuł Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii e-commerce. Kapituła doceniła jej bogate doświadczenie, umiejętności przywódcze, a także pasję do mody i odwagę w biznesie. Z MODIVO jest związana od lutego tego roku – w tak krótkim czasie wraz z zespołem osiągnęła cele, dzięki którym otrzymała zwycięski tytuł. Odkąd dołączyła do MODIVO znacząco zwiększyła się świadomości marki, przy wsparciu swojego zespołu wykreowała nowy wizerunek brandu i wyróżniła MODIVO na tle konkurencji.

Gratulujemy! A Was po szczegóły zapraszamy na Fashion Biznes.

ODPOWIEDŹ NA SZAŁ ZAKUPÓW PRZEDŚWIĄTECZNYCH – JAK WPROWADZIĆ SAME DAY DELIVERY?

W dobie spowodowanych przez pandemię braków w magazynach oraz opóźnień w wysyłkach, wiele firm decyduje się na zmiany w dziale dostaw. Możliwością już w niemal każdym sklepie stały się dopłaty za ‘dostawę kolejnego dnia’, jednak coraz popularniejsza staje się dostawa w ten sam dzień. 

Jak wprowadzić same day delivery do życia? Jakie zmiany należy wprowadzić w organizacji oraz jakie oznacza ona szanse i wyzwania dla firmy? Sprawdźcie porady eksperta!

DLA GEN Z LUKSUSU NIE DEFINIUJE CENA! DLACZEGO?

Luksus od lat kojarzony jest z wygórowanymi cenami, przesadą, bogactwem. Marki oferujące towary z najwyższych półek były do niedawna przeznaczone jedynie dla garstki konsumentów. Czasy się jednak zmieniają. Gen Z, która aktualnie dochodzi do głosu, wprowadza własne zasady na rynku sprzedaży dóbr luksusowych. Co kieruje młodymi dokonującymi zakupów? Czym dla Generacji Z jest luksus? Sprawdźcie naszą analizę. 

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES