Najlepsi marketerzy w Polsce zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku, organizowanym przez wydawcę Mediarun.com. Wśród laureatów znalazła się Aleksandra Szol, odpowiadająca za multibrand MODIVO.
Za nami 10. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku, którą organizuje wydawca Mediarun.com pod patronatem m.in. Press Service. Kapituła, składająca się z najznamienitszych ekspertów branży, w tym partnerów i laureatów konkursu oraz ekspertów naukowych, doceniła w tym roku Aleksandrę Szol, dyrektor e-commerce i marketingu multibrandu MODIVO. Jury nagrodziło liderkę za odwagę, wiedzę i pasję oraz innowacyjne podejście.
Aleksandra Szol zwyciężczynią Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021
Aleksandra Szol została Dyrektorem Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii e-commerce. Kapituła doceniła jej bogate doświadczenie, umiejętności przywódcze, a także pasję do mody i odwagę w biznesie. Z MODIVO jest związana od lutego tego roku – w tak krótkim czasie wraz z zespołem osiągnęła cele, dzięki którym otrzymała zwycięski tytuł. Odkąd dołączyła do MODIVO znacząco zwiększyła się świadomości marki, przy wsparciu swojego zespołu wykreowała nowy wizerunek brandu i wyróżniła MODIVO na tle konkurencji. Wszystkie te działania miały bezpośredni wpływ na zwiększenie sprzedaży na kilkunastu europejskich rynkach.
Zapraszamy do współpracy
Chcesz wypowiedzieć się w publikacji, podzielić się tym, w jaki sposób udało Ci się wspiąć po szczeblach kariery lub za pomocą jakich działań osiągnęła(e)ś sukces? Pisz na adres [email protected]
Zachęcamy także do dołączenia wizytówki prezentującej Twoją firmę, jako miejsce pracy, które możemy polecić naszym czytelnikom (koszt 700 PLN netto) lub szerszej współpracy reklamowej oraz publikacji ofert pracy na stronie FashionBiznes.pl. Napisz do nas lub zadzwoń – [email protected], +48 696-142-583.