noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Mirror Yourself – wyjątkowe eventy Klubu CCC

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Pod hasłem „Mirror Yourself” CCC zorganizowało eventy dla Klubowiczów o statusach Gold i Silver. Wydarzenia odbyły się w największych miastach Polski: Krakowie, Poznaniu, Warszawie oraz we Wrocławiu. Na miejscu czekały porady stylizacyjne, konkursy, prezenty oraz najlepsza, modowa atmosfera! 

Klub CCC to miejsce najlepszych zakupów, korzyści oraz inspirujących spotkań. Klubowiczów CCC, którzy uzyskali statusy Gold i Silver, marka zaprosiła na eventy modowe pod hasłem „Mirror Yourself”.

Spotkania odbyły się w salonach CCC w Krakowie (Galeria Kazimierz), w Poznaniu (Galeria Posnania), w Warszawie (Galeria Mokotów) oraz we Wrocławiu (Galeria Wroclavia). 

Eventy „Mirror Yourself” spotkały się z dużym zainteresowaniem – wzięło w nich udział ponad 400 Klubowiczów Gold i Silver wraz z osobami towarzyszącymi, na wszystkich czekała moc dodatkowych atrakcji. Oprócz inspirujących zakupów ze stylistkami, w specjalnej strefie beauty, przygotowanej wspólnie z marką Douglas, można było zasięgnąć urodowych porad oraz dobrać pomadkę odpowiednią do rodzaju karnacji. Klubowicze zostali obdarowani spersonalizowanymi gadżetami: card holdermi od Gino Rossi oraz srebrnymi grawerowanymi lusterkami. Wyjątkowe momenty można było uwiecznić w foto budce. 

Wydarzenia poprowadziła Joanna Horodyńska, która również wcieliła się w najlepszą modową doradczynię. Gościniami specjalnymi były influencerki – Pola Strycharczyk (@fashionisherpassion71) oraz Kinga Litwińczuk (@styleon_bykinga), które również wspierały zaproszonych gości w zakupach oraz służyły modowymi poradami. 

Na zgromadzonych gości czekały również specjalne konkursy, w których do wygrania były vouchery na zakupy oraz voucher na zakup rocznego zapasu butów z CCC!

Partnerami akcji zostali Douglas, Vogue Polska, Lirene, Costa Coffee.

>>> Przeczytaj również: Tatuum uruchamia nowy marketplace w duchu slow

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES