Adidas podąża krokami innych modowych marek, decydując się na wprowadzenie odsprzedaży używanych towarów. Specjalna aplikacja pozwoli na wysyłanie produktów do siedzib Adidasa. Wdrażanie programu w życie rozpocznie się na początku przyszłego roku.
Do pomocy wprowadzenia nowego programu resale, gigant sportowy połączył swoje siły z platformą ThredUp – sklepem online do sprzedaży używanych towarów.
View this post on Instagram
Korzystający będą mogli odesłać swoje ubrania, obuwie, akcesoria w celu odsprzedania ich, przekazania, lub ponownego wykorzystania. Pomoże im w tym aplikacja lojalnościowa Adidas’ Creators Club.
Wraz z odesłaniem produktów, członkowie programu będą otrzymywać punty lojalnościowe oraz kupony, w zależności rodzaju i stanu zwróconych rzeczy.
Adidas decydując się na wprowadzenie programu, dołączył do ciągle poszerzającego się grona marek prowadzących resale. Poczynając od Levi’s i Trove, aż po dom mody Gucci, coraz więcej firm rozwija szeroko rozumianą odsprzedaż własnych dóbr.