noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Trendy w branży fashion 2021: jakie ubrania będą sprzedawać się najlepiej?

REKLAMA
noSlotData

Dzisiejszy świat, nie tylko modowy, bez wątpienia wygląda zupełnie inaczej niż przed rokiem. A czego możemy spodziewać się w 2021 roku? Jakie trendy zagoszczą na wybiegach, co czeka branżę fashion w internecie i jakie znaczenie będzie miała przy tym pandemia? Staramy się zajrzeć w niedaleką przyszłość mody.

Materiał sponsorowany

Po drugiej stronie lustra

Chyba wszyscy z niecierpliwością czekają na zakończenie trudnego 2020 roku. Z nadzieją patrzymy w przyszłość, spodziewając się powrotu do normalności. Jednak nietrudno zgadnąć, że pewne zjawiska wywołane pandemią mogą pozostać z nami na dłużej. Jednym z nich jest sposób, w jaki dokonujemy zakupów.

Z oczywistych przyczyn większość marek przeniosła się do sklepów wirtualnych. Klienci również zdążyli przyzwyczaić się do wygodnego wybierania i zamawiania produktów bez potrzeby odwiedzania galerii handlowych. Zakupy online, również te modowe, mogą na stałe stać się częścią naszych konsumenckich przyzwyczajeń.

Dostrzegają to również najwięksi projektanci. Bez problemu można obecnie znaleźć w Internecie najnowsze kolekcje takich marek, jak Gucci, Dolce & Gabbana, Emporio Armani czy Saint Laurent. Miłośnicy mody z całego świata nie tylko będą mogli kupić wymarzone ubrania i dodatki online, ale także podziwiać pokazy na żywo czy przeglądać sesje zdjęciowe w domowym zaciszu.

Podążając w dobrym kierunku

Ważnym i godnym naśladowania trendem jest slow fashion. Mijający rok szczególnie otworzył oczy niedowiarkom, a nadchodzący 2021 z pewnością wzmocni tendencje do dbania o środowisko i sprawiedliwy handel oraz stawiania na dobrą jakość i minimalizm.

– Slow fashion to jeden z trendów wznaczającch przyszłość światowej mody. Tacy projektanci jak Stella McCartney, Viviene Westwood albo Rag & Bone należą do pionierów, którzy między innymi stawiają na recykling materiałów, dbają o pracowników fabryk czy angażują się politycznie w kwestii etycznej mody – komentuje Karolina Pietrasik-Książek, ekspert ze sklepu internetowego Vitkac.com.

Sami klienci również coraz chętniej rezygnują z konsumpcjonistycznego stylu życia. Jednym ze sposobów na dołożenie własnej cegiełki jest sięganie po droższe ubrania o dobrej jakości, które posłużą nam dłużej. Warto kupować mniej, ale za to lepsze marki, na przykład Gucci, Fendi, Givenchy czy Balenciaga (w “polskim” internecie kolekcje tych marek można kupić bez problemu w sklepie Vitkac.com).

Zwiastun 2021 roku

Warto również rzucić okiem na wybiegi i najnowsze kolekcje proponowane przez domy mody na 2021 rok. Już teraz możemy zobaczyć, co będzie na topie za pół roku i przygotować swoją szafę na nadchodzące sezony.

Furorę będą robić zjawiskowe, lejące się szerokie spodnie, najlepiej z wysokim stanem. Zarówno w wersji profesjonalnej zestawione z marynarką lub casual ze stylowym t-shirtem będą przyciągać wzrok. Wystarczy spojrzeć na kolekcję Fendi czy Viktoria Beckham. Królować będą też transparentne tkaniny i widoczna bielizna, zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym. Zmysłową czerń albo szalone barwy biustonoszy można dostrzec na pokazach między innymi Etro, Dior lub Saint Laurent.

Skoro mowa o kolorach, w naszych codziennych stylizacjach na dobre zagości srebro, do tej pory zarezerwowane raczej na specjalne okazje. Nietuzinkowe metaliczne tkaniny chętnie wykorzystują w swoich sukniach czy garsonkach chociażby Balenciaga, Givenchy, Isabel Marant oraz Off White.

Zupełnie inne wrażenie będą robić anielskie stylizacje z little white dress w roli głównej. Na małą białą stawiają między innymi Loewe, DSQUARED2 i Alexander McQueen. Równie romantycznie będą prezentować się wszechobecne pastele, na przykład pudrowy róż, pistacja, lawenda lub mięta. Taką paletę barw wybiera chociażby Versace, Zimmermann, Red Valentino oraz Fendi.

Zdjęcie główne: materiały partnera

Przeczytaj również: PREZENTOWNIK – co na prezent MADE IN POLAND?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES