W tym roku na naszych drogach nie uraczymy charakterystycznych ciężarówek Coca-Coli. Koncern jednak wynagradza nam to mega produkcją. Rusza bożonarodzeniowa kampania reklamowa, która będzie emitowana w 90 krajach.
Spot pokazuje historię ojca, który musi dostarczyć list córki do świętego Mikołaja. W drodze do pracy na przybrzeżnej farmie wiatrowej mężczyzna orientuje się, że zapomniał wysłać list. Postanawia dostarczyć go, przemierzając świat – wody, lasy i otwarte tereny. Na końcu drogi dociera na Biegun Północy, gdzie Święty Mikołaja czeka w ciężarówce.
Reżyserem spotu jest Taika Waititi, znany m.in. z nominowanego do Oscara filmu “Jojo Rabbit” ze Scarlett Johansson. Produkcją zajęło się studio Hungry Man.
>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Ckliwa reklama Zalando na święta jest daleka od reklamy ubrań i właśnie w tym tkwi jej piękno