noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Kwintesencja miasta w jesiennej kampanii Balagan Studio – “Lust for Life”

REKLAMA
noSlotData

Jesienna kampania Balagan to opowieść o mieście i jego mieszkankach, gdzie przeciwieństwa i kontrasty się mieszają, tworząc świeży i nieszablonowy kolaż miejsc, osobowości i temperamentów. Za obiektywem kampanii pełnej odniesień do kultury punkowej stanął Kuba Dąbrowski. W nowej kolekcji pojawia się aż 9 nowych modeli butów idealnych na chłodniejsze dni.

Balagan Studio to polska marka projektująca ponadczasowe, klasyczne buty i akcesoria codziennego użytku, stawiająca na nowoczesny design i wygodę. Wśród nowości jesiennej kolekcji znalazły się zarówno botki, jak i uniwersalne modele na każdą okazję. Nowością są czółenka Kemet, miękkie mokasyny ​Tefer i sznurowane buty za kostkę ​Rocky​, które dzięki niezwykłej elastyczności zapewniają maksymalny komfort. Tej jesieni w Balagan Studio pojawią się również pierwsze szpilki oraz nowa, półokrągła torebka Hug, stworzona na wzór kultowej torebki Rofe w powiększonym rozmiarze i na krótkim pasku.

Kwintesencja miejskości

Kampania „Lust for life” jest opowieścią o odnajdywaniu na nowo przyjemności w trudnej i pełnej wyzwań codzienności. Jej tytuł nawiązuje do albumu Iggy’ego Popa, stworzonego w 1977 roku z Davidem Bowiem właśnie w Berlinie. Miasto w obiektywie Kuby Dąbrowskiego, autora i jednocześnie mieszkańca, jest tłem i bohaterem sesji, którego mniej reprezentacyjna strona: brudne ulice, pomazane ściany, patchworkowa architektura uchwycona została na tle toczącego się mimochodem życia.

Na zdjęciach występuje Candelaria Saenz Valiente, artystka, performerka i wokalistka. Od dawna jesteśmy pod wrażeniem jej osobowości i twórczości, a zaangażowanie jej do kampanii od dawna było naszym marzeniem. Jest dla nas uosobieniem współczesnej kobiety: odważna i pewna siebie, żyjąca na własnych zasadach. Drugą modelką jest Phoebe Nicette ​– ​mówi Hania Ferenc i Agata Matlak-Lutyk, właścicielki Balagan – ​Do naszych kampanii zapraszamy prawdziwe kobiety, w różnym wieku, urodzie, doświadczeniach. Chcemy żeby nasze produkty podążały za ich osobowością i dopełniały ich własny styl. To dla nas o wiele bardziej interesujące niż sesje z modelkami i tworzenie obrazu sztucznego, wyidealizowanego świata.

>>> Przeczytaj również: Letnia kampania Balagan „Polish Girl” ukazuje różnorodność mieszkanek Warszawy

Inspiracje popkulturą i technologią

Balagan Studio znane z inspiracji modernizmem tym razem zabiera nas w podróż przez różne filmowe światy. Wiele z modeli tegorocznej kolekcji inspirowanych jest kultowymi obrazami, od stylizacji w ‘Once upon a time in Hollywood’ przez sportowe buty z ‘Rocky’ego’ po barwną postać Mary Poppins z jej charakterystycznymi wiązanymi botkami na obcasie.

Nowości w kolekcji inspirowane są również możliwościami technologicznymi. Mokasyny i bokserki ​szyte są na stroblu bez podpodeszwy, dzięki czemu są jeszcze bardziej elastyczne i miękkie, zginają się we wszystkich płaszczyznach.

Zakupy w Balagan wsparciem dla Funduszu Feministycznego

2020 to dla wielu rok przedefiniowania wartości, również na polu świadomej konsumpcji i mody. Coraz więcej osób odmawia w uczestnictwie w biznesie fast fashion, masowych zakupach i gonieniu za trendami. Zamiast tego chcą wybierać jakościowe produkty stworzone z poszanowaniem praw pracowników, produkowane lokalnie w Polsce. Balagan od samego początku istnienia marki postawił na transparentność biznesu i szczerą komunikację. Kupując na stronie ​balaganstudio.com można sprawdzić, co składa się na cenę produktu. Dodatkowo minimum 2% marży zostaje przeznaczona na inicjatywy społeczne.

Tej jesieni do wspieranych przez Balagan inicjatyw dołączy trzecia – ​Fundusz Feministyczny​. ​To jedyna instytucja w Polsce, która wspiera wyłącznie działania realizowane przez kobiety i dziewczyny z całego kraju. Od teraz kupując w Balagan można wspomóc organizację, której celem jest budowanie lepszego, równego i sprawiedliwego świata. ​Do tej pory dzięki środkom zebranym udało zrealizować m.in. obóz dziewczyński w Puszczy Białowieskiej, warsztaty samoobrony dla emerytek, serię filmów w Polskim Języku Migowym o prawach kobiet, zajęcia z nurkowania i jogi dla kobiet z niepełnosprawnościami czy spotkania z ginekolożką dla kobiet mieszkających na wsi, pozbawionych łatwego dostępu do opieki zdrowotnej.

>>> Przeczytaj również: Jak polskie marki modowe wspierają Strajk Kobiet?

fot. Kuba Dąbrowski
fot. Kuba Dąbrowski
fot. Kuba Dąbrowski
fot. Kuba Dąbrowski
fot. Kuba Dąbrowski
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES