noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Świadome połączenie mody i biznesu. O budowaniu marki osobistej”. Weź udział w konferencji online!

REKLAMA
noSlotData

SKN Finansów UW zprasza na konferencję dotyczącą branży fashion i odpowiedzialnej mody. Interesujesz się branżą modową i chcesz poznać jej funkcjonowanie od podszewki? Czy chcesz zrobić wszystko, by w obliczu katastrofy klimatycznej zostać świadomym konsumentem? Zapisz się do wydarzenia i już w 22 października weź udział w konferencji online. Jedną z Prelegentek będzie założycielka i Redaktor Naczelna Fashion Biznes – Ula Wiszowata.

data: 22 października 2020
lokalizacja: online (szczegóły TUTAJ)

Podczas wydarzenia wspólnie z zaproszonymi Prelegentkami ze świata mody zostaną przedyskutowane takie zagadnienia jak m.in.
– Czym jest zrównoważona moda?
– Jakie wyzwania czekają przed przemysłem fashion?
– Od czego zacząć kreowanie marki osobistej?

Prelegentkami tego wydarzenia zostały: Ula Wiszowata – założycielka i Redaktor Naczelna Fashion Biznes, Monika Kalicińska – założycielka marki Mandel oraz Natalia Siebuła – projektantka i założycielka autorskiej marki modowej.

Ula Wiszowata to ekspertka od budowania strategii firm odzieżowych i właścicielka serwisu FashionBiznes.pl. Wcześniej pracowała m.in. dla platform modowych Showroom.pl i Miinto, ale jej kariera w branży zaczęła się od pracy dla Chanel w Nowym Jorku.

Mandel to polska marka, której wszystkie produkty wykonywane są w Polsce z roślinnie garbowanych skór. Marka stworzona przez Monikę Kalicińską wyróżnia się minimalistycznym designem i rewelacyjnymi rozwiązaniami, a efektem jej autorskiego brandu są skórzane torebki i piękne kobiece akcesoria.

Natalia Siebuła rozpoczęła swoją przygodę z projektowaniem eleganckich i kobiecych ubrań w 2009 roku. Kontynuuje zanikającą sztukę krawiectwa i większość jej modeli odszywana jest w pracowni na miarę potencjalnych właścicielek. Korzysta z pomocy zaprzyjaźnionych rzemieślników z wieloletnią tradycją, dzięki czemu jej produkty dopracowane są w każdym detalu.

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny. Więcej szczegółów w naszym kalendarzu wydarzeń: TUTAJ

Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Fashion Biznes.

>>> Przeczytaj również: CSR-owy case study. Szwajcarska marka Bally sprząta góry z ton śmieci

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES