noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Local Heroes zacznie sprzedawać z paryskim Galerie Lafayette

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Local Heroes dostępne w Galerii Lafayette od 2021 roku. Tomasz Czarnecki, CEO marki w wywiadzie dla Rafała Reifa „Uważam, że dzisiaj nie ma granic, braku możliwości. Te granice mogą być tylko w Twojej głowie”. 

CEO Local Heroes o międzynarodowej ekspansji marki

Polska streetwearowa marka LH będzie dostępna w luksusowej sieci domów handlowych Galerie Lafayette. Pierwsze punkty sprzedaży w ramach galerii otwarte będą już w 2021 roku. To duże wyróżnienia dla polskiej mody ulicznej. 

Obecnie produkty LH można kupić na 40 platformach e-commerce oraz w 100 stacjonarnych butikach na całym świecie. O rozwoju firmy i rynku streetwear opowiedział CEO marki, Tomasz Czarnecki w wywiadzie dla Rafała Reifa

“JAK PRZEDSTAWIAŁEM SWOJE POMYSŁY I PLANY ROZWOJU, WIELE OSÓB MÓWIŁO MI, ŻE TO JEST NIEREALNE. MOŻE TO CZĘSTO JEST JAKAŚ BLOKADA, BRAK ODWAGI, POMYSŁU. UWAŻAM, ŻE DZISIAJ NIE MA GRANIC, BRAKU MOŻLIWOŚCI. TE GRANICY MOGĄ BYĆ TYLKO W TWOJEJ GŁOWIE. OCZYWIŚCIE SĄ PEWNE RYNKI, GDZIE TWÓJ PRODUKT MOŻE NIE PASOWAĆ, RYNEK JEST ZBYT KONKURENCYJNY. DZISIAJ WSZYSCY MÓWIMY PO ANGIELSKU, MAMY TE SAME NARZĘDZIA PRACY, DOSTĘP DO WIEDZY. WIELU PARTNERÓW ZAGRANICZNYCH JEST OTWARTYCH NA SZEROKĄ WSPÓŁPRACĘ. MAMY JUŻ PRZYKŁADY POLSKICH MAREK, KTÓRE MAJĄ DOBRĄ ROZPOZNAWALNOŚĆ ZA GRANICĄ, POLSKI STREETWEAR KOJARZY SIĘ NA ŚWIECIE Z DOBRĄ JAKOŚCIĄ. NATOMIAST POZA PRODUKTEM RÓWNIE WAŻNE JEST, ABY PREZENTOWAĆ ODPOWIEDNI PROFESJONALIZM W RELACJACH BIZNESOWYCH”

Local Heroes #breakingrulessince2013

Local Heroes to marka założona w 2013 roku przez Aretę Szpurę i Karolinę Słotę. Na początku fukcjonowania brand produkował koszulki z charakterystycznymi nadrukami, takimi jak np. „Doing real staff sucks”. Puntem zwrotnym dla marki był moment, w którym w projekcie LH pokazał się idol założycielek, Justin Bieber. Wtedy firma zaczęła być rozpoznawalna w Polsce i poza granicami kraju. W produktach polskiej marki streetwearowej zaczęły chodzić Cara Delevingne, Miley Cyrus, Kate Perry, Bella Hadid czy Rihanna, a także liczne grono polskich nastolatków. Areta Szpura rozstała się z firmą kilka lat temu, Karolina rozwija firmę Local Heroes wraz z inwestorem. Local Heroes przez ostatnie 7 lat rosło w siłę, a obecnie zyskuje status marki premium. 

>>> Przeczytaj również: Coca Cola x Local Heroes

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES