” –Wznawiamy wydawanie rekomendacji na 2 największych polskich retailerów odzieżowo-obuwniczych. Aktualizacja prognoz w obu przypadkach wpłynęła na obniżenie wycen względem ich poziomu sprzed pandemii. COVID-19 przyśpiesza transformację handlu i wzrost znaczenia ecommerce, na czym będą korzystać obie spółki pod warunkiem optymalizacji sieci stacjonarnej. Niemniej jednak jest on naszym zdaniem również dodatkowym katalizatorem zmian zwyczajów i preferencji zakupowych, do których retailerzy muszą dostosować swoje modele biznesowe – napisali analitycy w raporcie z 1 lipa.
– W rezultacie szybszą od oczekiwań odbudowę trafficu w galeriach, utożsamiamy z głębszymi promocjami i odłożonymi przez lockdown zakupami, a nie powrotem dotychczasowego modelu konsumpcji w tych kategoriach – dodali” – dlahandlu.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/analitycy-lpp-i-ccc-moga-skorzystac-na-efektach-covid-19,89335.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]