REKLAMA

“Budowanie marki modowej: WHITE RVBBIT”

REKLAMA

“W cyklu „Budowanie wizerunku marki modowej” przybliżamy sylwetki polskich brandów i ich sprawdzone sposoby na budowanie swojego wizerunku. Tym razem przedstawiamy markę WHITE RVBBIT.

[…] Najważniejsza była dla mnie wysoka jakość i to, aby nasze produkty od początku do końca powstawały w Polsce. Tak jak wspomniałam pierwsze kolekcje odszyliśmy w zewnętrznej szwalni, a po okołu roku otworzyliśmy własną pracownię. Dzięki temu nie tylko mamy pełną kontrolę nad procesem produkcji i możemy zadbać o każdy, nawet najmniejszy element, ale też jesteśmy maksymalnie elastyczni – możemy błyskawicznie reagować na potrzeby klientek i rynku, czy nawet dopasowywać nasze produkty w indywidualnym szyciu miarowym. Z tym łączy się też transparentność procesu produkcji, który często pokazujemy w naszych postach lub relacjach. Sama – jako konsumentka – bardzo cenię te marki, które uczciwie pokazują gdzie i w jakich warunkach powstał dany produkt i to samo doświadczenie chcę dać naszym klientkom – mówi Katarzyna Witkiewicz, założycielka i właścicielka brandu – Nowy Marketing

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://nowymarketing.pl/a/27558,budowanie-marki-modowej-white-rvbbit?fbclid=IwAR2cF4oEF5Wyhi_Fp1C_KJyLzlyegxO_ZPiyw2OplZfPek4Q2HTCjanLIQ0″]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES