Aż milion wejść zaliczył blog.eobuwie.com w zaledwie 12 miesięcy. Redakcja składa się siedem osób, które tworzą content zarówno informacyjny, jak i odnoszący się do wydarzeń popkulturowych. Na niektórych z artykułów czytelnicy spędzają nawet blisko 19 minut.
Blog marki to kanał komunikacyjny, który został założony w 2019 roku. Nie jest jednak narzędziem typowo sprzedażowym. Jego głównym zadaniem jest dostarczanie czytelnikom i osobom zainteresowanym obuwiem, branżą modową, interesujących treści. Content jest niezwykle zróżnicowany, a budowany jest dwutorowo. Ma charakter zarówno informacyjny oraz pokazujący obecne trendy, związek popkultury ze branżą obuwniczą i tego jak szeroki jest. Na blogu znajdują się również materiały mające bardzo pragmatyczny i poradnikowy charakter. Dzięki nim czytelnicy dowiadują się jak dbać o swoje obuwie, czy jak poradzić sobie z problemami, które mają wszyscy użytkownicy butów.
W ostatnim czasie materiały zaczęły także coraz bardziej odnosić się do aktualnych wydarzeń. W sumie na stronę blog.eobuwie.com.pl weszło już ponad milion użytkowników. Content tworzy siedmioro redaktorów. Listę najchętniej czytanych tekstów znajdziesz u źródła.
Redakcja jest prowadzona w nowoczesny sposób, a osoby z nią związane interesują się światem mody i lifestyle’u w różnych obszarach. Są tu zarówno fanki stylu Księżnej Diany, jak i deskorolka, czy moda uliczna, a także wiele odniesień do świata popkultury, w tym filmów, seriali, czy muzyki. Z redakcją współpracuje także Szczepan Radzki, wieloletni dziennikarz, twórca bloga jednego z pierwszych blogów o butach w sieci – kolekcjonerbutow.pl (obecnie pod nazwą marki własnej szczepanradzki.pl)
– Coco Chanel mawiała, że każdy dzień jest pokazem mody. Rok w redakcji eobuwie.pl nauczył mnie … spostrzegawczości. Zaczęłam zwracać uwagę na styl innych osób i – co ważniejsze – lepiej rozumieć własny – mówi Agnieszka Bednarek, jedna z redaktorek bloga.
FashionExpress – podcast po roku tworzenia bloga
W czerwcu, po tym jak blog obchodził swoją pierwszą rocznicę, pojawił się także podcast FashionExpress, który jest przedłużeniem działań komunikacyjnych marki. Obecnie powstało już osiem odcinków, które ukazują się co wtorek. Podcastu można słuchać na Spotify, Apple Podcast, Google Podcast, Deezer, Spreaker.
Goścmi podcastu byli już między innymi Kamil Pawelski, czyli Ekskluzywny Menel, ZuluKuki, streetwearowe guru w Polsce, czy blogerki z bloga loveandgreatshoesblog, czy stylistka Marta Gałka.