M-commerce na pierwszym miejscu wśród najmłodszych konsumentów, wzrost zainteresowania zagranicznymi retailerami, ale też popyt na fizyczny kontakt z produktem. Oto kilka z najnowszych trendów e-commerce.
Gemius oraz Izba Gospodarki Elektronicznej zrealizowali badanie wśród konsumentów, którego wyniki jasno wskazują skupienie się wokół rozwoju m-commerce (sprzedaży przez urządzenia mobilne czyli na przykład nasze telefony). Ta forma zakupów jest zwłaszcza atrakcyjna dla mającej coraz większe znaczenie grupy konsumentów w wieku 15-24 lat. Znaczący wpływ na wysokie notowania e-commerce miał również okres pandemii i obostrzeń. Polscy klienci, ponadto, szukają alternatywnych produktów, głównie na zagranicznych serwisach e-commerce, co nie zmienia faktu, że wielu z nich nadal odczuwa potrzebę fizycznego kontaktu z produktem przed zakupem.
Pełny raport dostępny pod poniższym linkiem.
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://retailnet.pl/2020/07/01/29738-raport-najnowsze-trendy-na-rynku-e-commerce/”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]