“Jak marki luksusowe radzą sobie podczas pandemii? Jaka przyszłość czeka tę branżę? Eksperci dzielą się swoimi przewidywaniami, a także pomysłami na to, jak w obecnej sytuacji firmy działające na rynku dóbr luksusowych mogą pozostać w grze i utrzymać klientów.
Swoimi opiniami podzielili się: Magda Bulera, konsultantka biznesowa związana z rynkiem dóbr luksusowych, Dominika Trawka, autorka bloga MarketingPremium.pl, założycielka Luxury Consulting Online, Beata Orkwiszewska, business unit managing partner, LuxHub/Havas Media, Iwona Wójcik, CEO, High Level Marketing, Norbert Oruba, ekspert w zakresie marketingu, public relations i rynku dóbr luksusowych” – nowymarketing.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://nowymarketing.pl/a/27344,luksus-ma-sie-dobrze-jak-radza-sobie-marki-luksusowe-i-premium-w-dobie-pandemii-opinie?fbclid=IwAR2hGAkRiMNh88Qq6wfasm4F3UOlQjEi0iSYcD6YTDpQe1-7dN2RcrqedXI”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]