Oprócz merytorycznej wiedzy na co dzień, proponujemy Wam serie kursów i szkoleń, które mają odmienić pracę Twojej firmy i lub Twojego zespołu. Tym razem mowa o skutecznej sprzedaży. Jak się okazuje, nikt nas tego nie uczy: jak sprzedawać modę online! Szkolenie odbędzie się w trybie zdalnym.
DLA KOGO
Szkolenie jest dedykowane osobom, które prowadzą działalność w branży modowej lub myślą o założeniu własnej marki.
Osobom, które reprezentują działy handlowe lub są przedstawicielami brandów lub firm odzieżowych. Osobom wspierającym rozwój firmy: opiekunom, key accounts, PR.
Osobom zajmującym się tworzeniem strategii komunikacji pod sprzedaż w sieci: robiącym zdjęcia, opisy produktów, integracje i ceny.
CEL SZKOLENIA:
Celem szkoleń organizowanych w ramach ww. projektu jest przygotowywanie osób do sprzedaży, które posiadają własną działalność lub są częścią zespołu, który szuka dodatkowych kanałów sprzedaży i rynków zbytu.
Udział w szkoleniach pozwala więc zarówno na wzbogacenie własnej wiedzy, a także zwiększenie rentowności firmy i długoterminowe planowanie rozwoju.
W trakcie szkolenia uczestnicy będą rozwiązywali kazusy oraz przygotowywali projekty w oparciu o hipotetyczną lub własną działalność.
DATA I SZCZEGÓŁY
- Kiedy: 30 październik
- Online: Otrzymasz kod do videokonferencji
- godziny: 9:30-15
- Koszt: 450 zł
- [email protected] lub [email protected]
JAK SIĘ ZAPISAĆ
ZAPISY poprzez wysłanie zgłoszenia na adres [email protected] oraz dokonanie wpłaty na konto:
92 1050 1520 1000 0092 3999 0154 Nie zapomnij o podaniu imienia i nazwiska w treści przelewu.
Prosimy rownież o kontakt w przypadku konieczności wystawienia faktury.
Wykładowca
Urszula Wiszowata- założycielka serwisu FashionBiznes.pl a także ekspert sprzedaży w branży mody
Jedna z założycielek Akademii Biznesu i Prawa Mody na Uczelni Łazarskiego oraz właścicielka serwisu FashionBiznes.pl– portalu poruszającego się w temacie biznesu mody. Swoje doświadczenie zdobywała jako analityk finansowy Chanel w Nowym Jorku, country manager skandynawskiego marketplacu Miinto oraz Dyrektor sprzedaży w Showroom.pl. Na co dzień konsultuje duże przedsiębiorstwa oraz marki w strategii i ekspansji zagranicznej, układa asortyment pod sprzedaż i planuje ją.
Jej międzynarodowa perspektywa oraz chęć dzielenia się wiedzą są odzwierciedlone we wszystkich aspektach jej kariery. Jej ulubionymi zagadnieniami jest biznes międzynarodowy, e-commerce oraz HR. Absolwentka Fox School of Business na Uniwersytecie Temple w Filadelfii gdzie ukończyła dwa kierunki: Finanse i Handel Międzynarodowy.
W pracy ze studentami na Uczelni Łazarskiego oraz w biznesie, Ula Wiszowata korzysta przede wszystkim ze swojego ekonomicznego wykształcenia i przybliża sytuacje, które rozgrywają się na rynku.