noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Epidemia wychodzi DeeZee na dobre”

REKLAMA
noSlotData

Polska spółka obuwnicza stała się perłą w koronie grupy CCC. W trakcie lockdownu trzykrotnie zwiększyła sprzedaż.

DeeZee, jeden z największych polskich internetowych sklepów z obuwiem, to dziecko Dominiki Żak, współtwórczyni i prezeski marki. Kilkanaście lat temu postanowiła sprzedać przez internet kilkanaście par za dużych butów. Rozeszły się jak świeże bułeczki, a Dominika Żak połknęła biznesowego bakcyla. Stworzyła własną spółkę obuwniczą, która w czasach pandemii przechodzi zakupowy szturm.”

Odczuwamy bardzo mocny trzycyfrowy wzrost sprzedaży, która cały czas rośnie. Tendencję wzrostową obserwowaliśmy już od początku roku, ale obecnie nasze wszystkie mierniki dosłownie wystrzeliły w górę — mówi Dominika Żak, właścicielka DeeZee w rozmowie z Pulsem Biznesu

“— Zakładaliśmy wzmożone zainteresowanie kolekcją, ale nawet nas zaskoczył jego skokowy wzrost. To potwierdza, że dział kolekcji dobrze wykonał swoją pracę. Aktywność zakupowa może też wynikać z charakterystyki naszych klientek, które kupują buty, gdy mają dobry humor, aby celebrować moment, a także na poprawę nastroju w gorszy dzień. Mamy wiosnę w pełni, a na horyzoncie lato, to też ma niemały wpływ na wzrost chęci zakupowych — analizuje prezes DeeZee.” – Puls Biznesu / pb.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.pb.pl/epidemia-wychodzi-deezee-na-dobre-989824″]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

DeeZee

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES