Katarzyna Krawczyk z początkiem marca 2020 roku objęła funkcję Dyrektora Marketingu w CCC. Odpowiada za przygotowanie i nadzorowanie realizacji kompleksowej strategii marketingowej zarówno na rynku polskim, jak i za granicą, w tym pozycjonowanie marek własnych takich jak Lasocki, Gino Rossi czy Sprandi.
Katarzyna Krawczyk wnosi do spółki bogate doświadczenie marketingowe zdobyte w firmach z branży fashion i retail. Do CCC przeszła z agencji Warsaw Creatives, gdzie przez ostatnie 2 lata zajmowała się obsługą marek i tworzeniem ich strategii marketingowej. Wcześniej przez 3 lata była Dyrektorem Marketingu marki Badura, przedtem to samo stanowisko pełniła w marce Tatuum. Ma również 5-letnie doświadczenie pracy dla marki Top Secret między innymi jako Dyrektor Kreatywny.
CCC planuje dalsze wzmocnienia funkcji marketingowych, m.in. w obszarze szeroko pojętego digital, social media i performance. Głównym celem jaki stawia sobie nowa Dyrektor Marketingu jest wypracowanie nowego modowego oblicza marki i wyróżnienie się na rynku poprzez współcześnie zdywersyfikowane kody komunikacji i ugruntowanie pozycji lidera dla marki CCC w nowej jakości.