Festiwal to już nie tylko miejsce doznań muzycznych, ale coraz częściej też modowych. Jak dowiadujemy się z badania dla banku Barclays, aż 37% uczestników imprezy chętnie zrobi zakupy stacjonarnie na imprezie. Aż 31% badanych przyznaje, że festiwal to lepsze miejsce do odkrycia nowych trendów a aż 45% z nich, oczekuje unikatowej oferty w sklepach typu pop-up. 80% z nich zapłaci za produkty, których nie znajdzie nigdzie indziej. Okazuje się, że 73% badanych dokona zakupu pod wpływem emocji. Teraz już wiecie w jakim celu ustawia się na festiwalu sekcję fashion stage czy namiot telefonii komórkowej. Szczegóły TUTAJ.
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
-
Dokumenty o modzie, które musisz zobaczyć w ten weekend! -
Wskaźnik PMI dla przemysłu w Polsce zmalał do 45,9 pkt. [raport S&P Global] -
Jakie studia dla branży modowej w 2024 roku? -
Nadchodzące wydarzenia w branży mody: klub książki, piknik majówkowy -
Książki o modzie na długi weekend – co warto przeczytać? -
Nowo otwarte restauracje w Warszawie, które warto odwiedzić w majówkę -
Trendhim: Twój przewodnik w świecie męskiego stylu -
W kwietniu inflacja wzrosła. Czy RPP zmieni wysokość stop procentowych? -
Moda z drugiej ręki na fali wzrostu. Rekordowy wynik Vinted -
Znana niemiecka sieć wkroczy do stolicy. Będzie konkurować z Rossmannem
Zobacz więcej
This
Week
Job News
-
SALES SPECIALIST – ONLINE & OFFLINE
MISS LIBERTÉ Liberté Lingerie made sustainably in WarsawWarszawa- Sprzedawca
-
CATEGORY MANAGER
MODIVOWarszawa / Kraków- Specjalista
-
DORADCA KLIENTA
BIZUUKatowice- Sprzedawca
-
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY
Self LoveWarszawa- Sprzedawca
-
SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU
She is Sunday She is Sunday to modowy start up dla miłośniczek niedzieli!Warszawa- Specjalista