Układanie strategi cenowej przez marki luksusowe dla wielu stanowi niezłą zagadkę bo jak wytłumaczyć fenomen wyprzedanej koszulki za 600 euro? Otóż Edited- firma analityczna badająca rynek fashion- opublikowała mini raport w którym udowadnia, że to możliwe a przede wszystkim opłacalne. Segment luksusu w modzie w 2018 roku urósł o 5% do 1.2 tryliona euro. Co ciekawsze, Millenialsi i tak zwane ‚Zetki’ (Gen Z) stanowiły połowę populacji klientów (47%) a ich zakupy były warte 33% wskazanej wyżej wartości. Teraz już wiecie kto napędza segment streetwearu i dlaczego marki luksusowe odmładzają się? Więcej przeczytacie TUTAJ.
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
-
Książki o modzie na długi weekend – co warto przeczytać? -
Nowo otwarte restauracje w Warszawie, które warto odwiedzić w majówkę -
Trendhim: Twój przewodnik w świecie męskiego stylu -
W kwietniu inflacja wzrosła. Czy RPP zmieni wysokość stop procentowych? -
Moda z drugiej ręki na fali wzrostu. Rekordowy wynik Vinted -
Znana niemiecka sieć wkroczy do stolicy. Będzie konkurować z Rossmannem -
Finał pierwszej edycji konkursu Designers Play Sustain. Znamy zwycięzców! -
DM BOŚ podniósł cenę docelową akcji CCC -
Pomysł na zdrowie i szczupłą sylwetkę. „Wiem, że to działa, bo przetestowałam na własnej skórze” -
DM BOŚ podwyższył wycenę akcji LPP
Zobacz więcej
This
Week
Job News
-
SALES SPECIALIST – ONLINE & OFFLINE
MISS LIBERTÉ Liberté Lingerie made sustainably in WarsawWarszawa- Sprzedawca
-
CATEGORY MANAGER
MODIVOWarszawa / Kraków- Specjalista
-
DORADCA KLIENTA
BIZUUKatowice- Sprzedawca
-
ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY
Self LoveWarszawa- Sprzedawca
-
SPECJALISTA DS. ROZWOJU PRODUKTU
She is Sunday She is Sunday to modowy start up dla miłośniczek niedzieli!Warszawa- Specjalista