noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Jak influencerzy sprzedają własne produkty oraz o utrzymaniu uwagi na YouTube, czyli influencer marketingowy przegląd tygodnia #12”

REKLAMA
noSlotData

W maju głośno było o Fashionelce, która pochwaliła się milionem złotych dochodu z własnych e-booków skupiających się na tematyce kulinarnej oraz na hasztagach. Teraz gdy to czytacie, ta suma jest pewnie jeszcze większa, gdyż ostatnio wydała jeszcze jeden – “O wydawaniu e-booków” właśnie, który ma na celu zagospodarować kolejną niszę, nawet pomimo relatywnie wysokiej ceny 400 zł – linkedIn.com

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.linkedin.com/pulse/jak-influencerzy-sprzedaj%C4%85-w%C5%82asne-produkty-oraz-o-na-12-maciej/?fbclid=IwAR1PtPaSa32mN9qlM-Z59SV1XGnX2Ob_khAT1Yjk0K8FqOkvchLHeRk4vXY”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

influencer

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES