Imperium Kardashianów powiększa się o kolejny biznes. Kim Kardashian została projektantką.
Słyszymy “Kim Kardashian”, myślimy “sława, bogactwo i najsłynniejsze kształty świata”. I to właśnie na tym ostatnim żona Kanyego Westa postanowiła wypromować swój najnowszy biznes. Do kolorowych kosmetyków, okularów przeciwsłonecznych i planowanej działalności prawniczej dołącza… bielizna modelująca sygnowana nazwiskiem celebrytki. Żyła złota? Z pewnością. Przecież to właśnie Kardashiankę można nazwać prekursorką mody na “spanksy”.
Strona internetowa marki KIMONO już działa, chociaż na zakupy przyjdzie jeszcze pora. Kim postanowiła stopniowo podsycać apetyty fanów za pomocą listy oczekujących, na którą można się zapisywać. W dniu premiery użytkownicy z listy będą mogli jako pierwsi kupić ekskluzywną bieliznę.
Na Instagramie gwiazdy oraz na nowym oficjalnym koncie marki pojawiły się już pierwsze zdjęcia z kampanii. Wiemy już, że bielizna będzie dopasowana zarówno do różnych kolorów skóry, jak i rozmiarów i kształtów. Kampania została utrzymana w ultramodnym, minimalistycznym klimacie niebezpodstawnie kojarzącym się również ze stylistyką marki YEEZY Kanyego Westa. Autorką zdjęć jest bowiem Vanessa Beecroft znana ze współpracy z mężem Kim.
Strategią było również celowanie w konwencję różnorodności rasowej oraz ruchu body positive, co szczególnie widać na naturalnych polaroidach będących częścią reklamy. Retusz nie jest potrzebny, to dzięki majtkom i biustonoszom KIMONO ciało ma wyglądać świetnie. Czy to sposób idealny na zbicie kolejnej fortuny? Nie możemy doczekać się pierwszych recenzji.
Zobacz również: Nowa inicjatywa Kanye Westa. Rusza program dotacji dla młodych projektantów