4F zaskoczyło swoich Klientów, fanów Roberta Lewandowskiego oraz miłośników technologii. Kolekcja marki stworzona we współpracy z piłkarzem łączy w sobie najnowsze trendy, funkcjonalność oraz technologie – 3D wraz z rozszerzoną rzeczywistością.
Lewandowski na wyciągnięcie ręki
Kolekcja 4F x RL9 jest pierwszym na polskim rynku projektem, który został w pełni zdigitalizowany. Co to w praktyce oznacza? Otóż dzięki wykorzystaniu AR, mamy możliwość zobaczenia w detalach produkty z kolekcji na awatarze Roberta Lewandowskiego. A jeśli interesuje nas widok, który znamy z wideo 360 stopni, w aplikacji 4F możemy po prostu uruchomić podgląd produktu na skanie 3D sylwetki piłkarza. Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F, podkreśla znaczenie wykorzystania najnowszych technologii w modzie: Chcemy przybliżyć klientom aplikacji 4F doświadczenie zakupowe, które znają ze sklepów stacjonarnych. Możliwość wyświetlenia sylwetki Roberta Lewandowskiego to dodatkowy bonus, który zapewniają nam technologie 3D. Rozszerzona rzeczywistość jest jedną z technologii, które testujemy w celu optymalizacji wpływu biznesu na środowisko naturalne.
AR odpowiedzią na problemy branży
Realizacja projektu powstała we współpracy z krakowskim technologicznym startupem WEARFITS, który odpowiada na jeden z głównych problemów branży – liczbę zwrotów zamówień online. Wszak AR to nie tylko optymalizacja sprzedaży. Posiadanie kolekcji w formie cyfrowej pozwala też na szersze eksperymentowanie z formami marketingowymi oraz produktowymi – tłumaczy Łukasz Rzepecki, CEO WEARFITS.