REKLAMA

“35 mln euro kary dla H&M za inwigilację pracowników”

REKLAMA

“1 października br. niemiecka spółka H&M Hennes & Mauritz Online Shop A.B. & Co. KG otrzymała karę 35,258,708 euro. Głównym powodem jej nałożenia była zbyt duża ingerencja H&M jako pracodawcy w dane pracowników, w tym te dotyczące ich życia prywatnego. RODO przewiduje, że administracyjna kara pieniężna, która grozi za naruszenie kluczowych przepisów RODO może sięgać 20 mln euro, a w przypadku przedsiębiorstwa do 4 proc. jego całkowitego rocznego światowego obrotu” – dlahandlu.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.dlahandlu.pl/nonfood/35-mln-euro-kary-dla-h-m-za-inwigilacje-pracownikow,91557.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

Tagi

H&M

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES