noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
najpopularniejsi influencerzy 2022

10 najpopularniejszych influencerów 2022 roku [ranking]

REKLAMA
noSlotData

Znamy ranking najpopularniejszych influencerów w Polsce w 2022 roku. Na czele zestawienia przygotowanego przez See Bloggers wraz z Influ Tool znaleźli się kolejno Robert Lewandowski oraz Weronika Sowa – „Wersow”. Podium zamknęła Anna Lewandowska, żona triumfatowa rankingu. Jak przedstawia się zwycięska dziesiątka oraz kim są najpopularniejsi influencerzy 2022 na platformach: Instagram, YouTube i TikTok? Sprawdzamy. 

Przeczytaj też: Marketing tak zły, że aż dobry. Czy antyreklama i afery w social mediach mogą działać na korzyść marki?

Kto jest najpopularniejszym influencerem w Polsce w 2022? 

Zdecydowanym triumfatorem tegorocznego rankingu, a tym samym najpopularniejszym influencerem 2022, jest Robert Lewandowski. Kapitan reprezentacji Polski oraz zawodnik FC Barcelona zgromadził 62,26 mln fanów, a jego wskaźnik popularności* wynosi aktualnie 215,47 mln zł.

Drugie miejsce na podium należy do Weroniki Sowy, znanej w sieci jako Wersow. Youtuberka i influencerka oraz członkini Ekipy Friza osiągnęła popularność na poziomie 38,28 mln, gromadząc wokół siebie 7,69 mln fanów. Na trzecim miejscu znalazła się Anna Lewandowska. Jej wskaźnik popularności wyniósł 30,06 mln (8,70 mln followersów).

Tuż za podium znaleźli się kolejno: Frizz – Karol Wiśniewski, twórca Ekipy (28,27 mln; 12,02 mln), twórca kanału Prawo Marcina – Marcin Kruszewski (27,32 mln; 2,31 mln), a także youtuberka i influencenka Lila Janowska.

Zwycięski ranking zamykają: Julia Kostera, tiktokerka i youtuberka, Julia Żugaj, piosenkarka, youtuberka, Natsu, youtuberka i instagramerka oraz Dorota Rabczewska, Doda, piosenkarka. 

Przeczytaj również: Ranking najważniejszych influencerów modowych 2023. Kogo warto obserwować?

Najpopularniejsi influencerzy 2022 w kategoriach Beauty, Sport i Lifestyle

Ranking See Blogers i Influ Tool przedstawia również najpopularniejszych polskich influencerów 2022 w poszczególnych kategoriach. Na czele zestawienia Lifestyle znalazła się Weronika “Wersow” Sowa. Najpopularniejszą influencerka w kategorii Fashion & Beauty 2022 to youtuberka Agnieszka Grzelak (wskaźnik popularności na poziomie 11,50 mln; 6 mln fanów).

Zwyciężczynią kategorii Sport & Fitness jest Anna Lewandowska. Najpopularniejszy influencer w katerorii Entertainment to – Karol „Friz” Wiśniewski, w kategorii Food – Magda Gessler (7,04 mln; 2,82 mln). W zestawieniu Parenting triumfuje – Malwina Bakalarz „BakuFamily” (6,53 mln; 2,37 mln). W kategorii Travel wygrywa Beata Pawlikowska (3,12 mln; 742 tys.), a Motoryzacja – Iwona Blecharczyk „Trucking Girl” (11,32 mln; 2,64 mln).

*Ranking został stworzony w oparciu o twarde dane, takie jak: liczba obserwujących, popularność mierzona ważoną średnią liczby polubień, udostępnień i komentarzy, zaangażowanie (średnia wartość interakcji z postami twórcy) i ilość odwiedzin bloga (jeśli dany influencer prowadzi działania za pośrednictwem tego kanału).

Przeczytaj również: Deinfluencing – trend, który… zniechęca do zakupów. Psychologiczny trik czy początek zmian w social mediach?

Zdjęcie główne: Pexels

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES