REKLAMA

Zostały ostatnie miejsca na studiach podyplomowych „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody”

REKLAMA

Zainteresowanie kierunkiem studiów stworzonym przez FashionBiznes.pl wraz z Uczelnią Łazarskiego przerosło nasze oczekiwania. W ciągu zaledwie kilku tygodni udało nam się zaprosić do współpracy najlepszych specjalistów i niemalże zapełnić listę chętnych. To już ostatnie miejsca więc nie zwlekaj, aplikuj już dziś.  

Program „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” powstał we współpracy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, a także z jedynym portalem na polskim rynku poruszającym problematykę biznesu w modzie, czyli FashionBiznes.pl. Studia pozwolą studentom na zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu biznesu: kupiectwa, product managementu, e-commerce’u, handlu międzynarodowego, komunikacji, finansów oraz prawa oscylującego wokół wszystkich wyżej wymienionych zagadnień. Program studiów został zbudowany w taki sposób, aby dotknął wszystkich zagadnień, z którymi na co dzień spotyka się każda firma kosmetyczno-odzieżowa. Co więcej, zaproszona do współpracy kadra oraz inni studenci to bezcenne kontakty niezbędne do budowania swojej kariery w branży mody. Stawiamy na networking.

Moda to biznes

„Prawo i zarządzanie w sektorze mody” to program składający się z dwóch części: biznesowej oraz prawnej. Za część biznesową odpowiada Ula Wiszowata, była analityk finansowa Chanel w Nowym Jorku oraz redaktor prowadząca portal FashionBiznes.pl, a za część prawną Agnieszka Oleksyn-Wajda, radca prawny oraz kierownik studiów podyplomowych z zakresu prawa ochrony środowiska na Uczelni Łazarskiego.

Na liście wykładowców znalazły się m.in. takie nazwiska jak: Monika Kapłan, wieloletni specjalista marketingu mody, Robert Ryżek, kupiec D.H. Vitkac, Magdalena Płonka, dyrektor MSKPU oraz specjalista CSR, Diana Okular z Allegro, Agnieszka Przybylska i Magda Szaniawska z Wawfashion specjalizujące się w handlu B2B z międzynarodowymi showroomami oraz Kasia Gola z Geek Goes Chic, specjalistka w dziadzienie fashion-tech, a także prawnicy i radcy prawni: Marek Oleksyn, Zuzanna Szmelter, Klaudia Królak i Ewa Kacperek. To dopiero początek tej listy. Więcej nazwisk zdradzimy już wkrótce.

Dlaczego te studia są wyjątkowe?

„Prawo i zarządzanie w sektorze mody” to przede wszystkim praktyka i praca z ekspertami, którzy na co dzień wykonują swój zawód i nauczą studentów praktycznej wiedzy. Nawet skomplikowane prawo zostanie omówione w przystępny sposób w oparciu o wcześniej poruszone biznesowe aspekty rynku mody.

Szczegóły programu znajdziecie poniżej, a tymczasem APLIKUJCIE TUTAJ.

Program

BIZNESOWE ASPEKTY DZIAŁALNOŚCI W SEKTORZE MODY

  • Moda — Wstęp do Rynku Mody
  • Forecasting, czyli Planowanie sprzedaży
  • Strategie sprzedaży/ e-commerce
  • Analiza danych i kreowanie budżetu
  • Praca z galeriami handlowymi
  • Licencje, czyli biznes sprzedaży
  • Pozyskiwanie inwestorów i środków z funduszy unijnych
  • Tworzenie zespołu/HR

PRODUKT W SEKTORZE MODY

  • Kupiectwo, czyli Fashion Buying
  • Kupiectwo, czyli Luxury Fashion Buying
  • Product development
  • Merchandising, czyli zarządzanie produktem
  • Zarządzanie towarem/ Inventory
  • Visual Merchandising

KOMUNIKACJA W SEKTORZE MODY

  • Komunikacja w modzie
  • Produkcja wydarzeń — kreowanie eventów
  • Choreografia wydarzeń: od konceptu, po realizację
  • Fashion Marketing (+ CASE STUDIES)
  • Brand Management, czyli jak sprzedawać B2B (international showrooms)
  • Dyplomacja w biznesie międzynarodowym
  • CSR
  • Employer Branding

PRAWA DO PRODUKTU W SEKTORZE MODY – WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  • Ochrona wzornictwa przemysłowego
  • Autorsko-prawna ochrona twórczości w segmencie modowym
  • Tajemnica przedsiębiorstwa: zakres i środki ochrony
  • Ochrona marki w sektorze modowym: strategia, zakres i środki ochrony
  • Procesowe środki ochrony praw własności intelektualnej i dóbr osobistych
  • Umowy z personelem twórczym w segmencie modowym
  • Umowy dotyczące transferu praw własności intelektualnej na rynku modowym
  • Zbiorowe zarządzanie prawami autorskimi i prawami pokrewnymi: wybrane aspekty praktyczne

ŚWIAT ONLINE – PROMOCJA, REKLAMA, KONSUMENT I UCZCIWA KONKURENCJA

  • Aspekty prawne handlu w sieci
  • Ochrona konsumentów – w sieci i poza nią
  • Prawne aspekty promocji i reklamy
  • Nieuczciwa konkurencja – przejawy i środki zapobiegania

DOBRA OSOBISTE I DANE OSOBOWE NA RYNKU MODY

  • Dobra osobiste – wprowadzenie, zakres i środki ochrony
  • Prawo do wizerunku: zakres i środki ochrony, umowy dotyczące komercjalizacji
  • Ochrona danych osobowych i prywatności

STRATEGIA PRAWNA W SEKTORZE MODY

  • Korporacyjne aspekty działalności
  • Podatkowe aspekty działalności
  • Ekonomiczne aspekty prowadzenia działalności
  • Sesja ekspercka (Doing business – aspekty praktyczne)
  • Przygotowanie do egzaminu

EGZAMIN DYPLOMOWY

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES