Targi i imprezy modowe, których visual merchandiserzy nie mogą przegapić

2473
Targi Mody

Visual merchandising jest nieodłącznym elementem mody. W Polsce zdobywa coraz większą popularność, o czym świadczy między innymi rosnąca liczba wydarzeń, na których praktycy i pasjonaci aranżacji przestrzeni handlowych mogą dzielić się doświadczeniami. Poniżej zestawienie kilku największych imprez w Polsce poświęconych modzie i designowi, które z pewnością przypadną do gustu projektantom i dekoratorom przestrzeni sklepowych.

100% RETAIL AND FASHION

Program targów Retail and Fashion skierowany jest do wszystkich, którzy aktywnie interesują się modą lub nowymi technologiami wykorzystywanymi w markach odzieżowych. Skupia zarówno osoby początkujące, jak i działające na rynku od lat – jednym słowem, wszystkich, których łączy tematyka związana z rozwijaniem marki fashion. 100% Retail and Fashion, jak sugeruje nazwa, koncentruje się na modzie, trendach i stylizacji, ale też na tematach okołomodowych: marketingu, mediach społecznościowych, e-commerce, aranżacji witryn i monitoringu mediów. Udział w tym wydarzeniu pozwala poznać tajniki tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych, które osiągnęły mocną pozycję na europejskim rynku – m.in. Sinsay, Reserved, Simple czy Gino Rossi. Retail and Fashion to świetna okazja, aby osobiście poznać osoby stojące za sukcesami naszych największych rodzimych brandów. Podczas edycji 2016 (6-7 października w Sopocie) prelekcje będą dotyczyły m.in. koncepcji wprowadzania na rynek marki premium; języka witryny – komunikacji obrazem dla młodych; najczęstszych nieoczywistych przyczyn porażek w e-commerce czy współpracy marek ze znanymi osobistościami. Na uczestników czekają także warsztaty pt.: Metamorfoza manekina, czyli kreatywne instalacje źródłem zmian na witrynach sklepowych – warsztat ze stylizacji: forma, kolor, światło, materia, faktura. Dla czytelników Fashion Biznes zainteresowanych udziałem w konferencji mamy 10% zniżki na bilety.

fashion-biznes-745x497px

Czytaj dalej…