LPP ogłasza ekspansję na kolejny rynek

723
LPP innowacyjnosc
mat. prasowe LPP

LPP nie zwalnia tempa. Firma poinformowała, że w 2018 roku uruchomi salony pod szyldem Reserved w Izraelu. 

Dopiero zdążyliśmy się oswoić z myślą o obecności Reserved na jednej z najpopularniejszych ulic handlowych świata w Londynie, aby po chwili dowiedzieć się, że LPP wchodzi na rynek izraelski. Firma podpisała właśnie umowę ze spółką Fashion Chains – dystrybutorem, który ma prowadzić izraelskie salony odzieżowej marki na zasadzie franczyzy. H&O to jeden z największych detalistów w tamtym kraju. Podobnie jak LPP w Polsce. Prowadzi obecnie 46 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni około 40 tys. metrów kwadratowych. W 2018 roku w Izraelu otwarte zostaną trzy sklepy Reserved.

Podpisana umowa to część strategii ekspansji międzynarodowej LPP. Na podobnych zasadach od kwietnia tego roku spółka zaczęła funkcjonować na Białorusi. W 2015 roku LPP otworzyło pierwsze sklepy tej marki w Katarze, Kuwejcie oraz Arabii Saudyjskiej, a w styczniu 2016 roku Reserved zadebiutowało w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

LPP jest na najlepszej drodze do konkurowania z takimi gigantami odzieżowymi jak Zara czy H&M. Spółka w ubiegłym roku odnotowała przychody warte 6 miliardów złotych.

PODZIEL SIĘ