noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
„Klasyka, która wyraża męskość i dotrzymuje kroku nowoczesności” - to jeden ze sloganów przyświecających nowej kampanii Vistula ICONS. Nowoczesny mężczyzna według Vistula nie boi się wyrażać swoich emocji i samego siebie również poprzez ubrania. Marka tworząc różnorodne projekty wychodzi naprzeciw jego potrzebom. Pierwszym bohaterem kampanii ICONS został znany aktor Mateusz Banasiuk.

Znany polski aktor bohaterem najnowszej kampanii kultowej polskiej marki

REKLAMA
noSlotData

Klasyka, która wyraża męskość i dotrzymuje kroku nowoczesności” – to jeden ze sloganów przyświecających nowej kampanii Vistula ICONS. Nowoczesny mężczyzna według Vistula nie boi się wyrażać swoich emocji i samego siebie również poprzez ubrania. Marka tworząc różnorodne projekty wychodzi naprzeciw jego potrzebom. Pierwszym bohaterem kampanii ICONS został znany aktor Mateusz Banasiuk.

Przeczytaj również: Właściciel marki Diesel opublikował wyniki za 2023 rok. Miliardowe przychody

Nowa kampania marki Vistula ICONS

Na przestrzeni lat widzimy, jak ewoluowała moda męska, jednak jej DNA pozostaje niezmienne – garnitur to produkt wyjątkowy, z którym nie jest w stanie konkurować żaden inny element męskiej szafy. Nie może zabraknąć go  na studniówce, rozmowie o pracę, uroczystości rodzinnej czy spotkaniu biznesowym. Garnitur to męski power dressing, który marka Vistula od ponad 50. lat doskonali, sprawiając, że podąża on za zmieniającymi się potrzebami i trendami w obszarze mody formalnej. 

Czym jest nowa męskość? To pytanie zainspirowało markę Vistula do spojrzenia na męskość w kontekście ubioru formalnego. Świadomość siebie, otwartość na zmiany i różnorodność – to cechy marki, które bliskie są również mężczyznom, zaproszonym do kampanii ICONS. Wraz z nimi, garnitur staje się symbolem świadomej męskości.

Przeczytaj również: Wschody: New Formz Studio / Maryja Vintage “Upcycling to przyszłosc mody. Chcemy zburzyć szkodliwe przekonania dotyczące zakupów”

Pierwszy bohater Vistula ICONS

Pierwszym mężczyzną zaproszonym do kampanii jest Mateusz Banasiuk, uznany aktor młodego pokolenia. W pracy, w życiu prywatnym i w modzie jest otwarty na zmiany i nowe wyzwania. Nie boi się odważnych, wymagających ról (choćby w głośnych „Płynących wieżowcach” Tomasza Wasilewskiego). Chroni swoją prywatność, ale w wywiadach otwarcie mówi o bezgranicznej miłości do syna. Jest również bardzo aktywny, realizuje pasje sportowe (surfing, jazdę na rolkach) i muzyczne (gra na perkusji). Zawsze świetnie ubrany, zwykle stawia na elegancki look z nowoczesnym sznytem.

W video promującym kampanię Vistula Mateusz Banasiuk ma na sobie szary garnitur – klasyczne spodnie oraz dwurzędową marynarkę o kroju slim fit, który dopasowuje się do sylwetki. Zestaw uszyto w Polsce z wełny od renomowanego, włoskiego producenta Marlane. Klasyczna forma i kolorystyka garnituru oraz modne w tym sezonie paski podczas tygodni mody lansowali między innymi Dries van Noten i Givenchy. Zestaw ten sprawdzi się w formalnych stylizacjach, ale też można go (lub jego elementy) nosić na co dzień, w wydaniu casual. 

Podobnie jak gładki, dwuczęściowy garnitur w kolorze głębokiego granatu z dopasowaną marynarką i prostymi spodniami. Spodoba się on mężczyznom, którzy stawiają na nowoczesną elegancję, jak i stałym klientom ceniącym sprawdzone rozwiązania i ponadczasowy krój, z których słynie Vistula. W kampanii Vistula ICONS garnitury stają się nie tylko ubiorem, lecz wyrazem nowej, świadomej męskości.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES