noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

“Znana marka biżuterii nie oddawała pieniędzy klientom. Firma komentuje sprawę”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

“Ponad 300 klientek i klientów Pandory zebrało się wspólnie na Facebooku. Powodem tego są znaczne opóźnienia w zwrotach pieniędzy za zwracane zakupy. Firma tłumaczy, że za problemy odpowiedzialny jest globalny zewnętrzny partner obsługujący sklep online.

Na Facebooku powstała grupa “Poszkodowani przez Pandora eStore”. Klientki i klienci marki co chwilę publikują tam nowe wpisy i komentarze dotyczące zwłoki firmy w zwrotach pieniędzy. Niektóre osoby informują, że nie otrzymały zamówionych towarów, a inne – że zamówienia przyszły niekompletne. W przypadku niektórych klientek firma zwleka ze zwrotami w wysokości nawet kilku tysięcy złotych” – Business Insider Polska

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/pandora-ma-problemy-ze-zwrotami-pieniedzy-za-zamowienia-komentarz-firmy/dw18ezq”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Tagi

Pandora

(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES