Podczas gdy fani Kim Kardashian czekają na premierę dawno zapowiadanej marki NikeSKIMS, celebrytka postanowiła połączyć siły z inną, tym razem luksusową firmą. Tak właśnie świat mody został zaskoczony informacją o limitowanej kolekcji SKIMS x Roberto Cavalli, obejmującej stroje kąpielowe pokryte drapieżnym animal printem i roślinnymi motywami. To duet, którego nikt się nie spodziewał. Efekty współpracy już wkrótce trafią do sprzedaży.
W tym artykule przeczytasz:
- Skąd wziął się pomysł na współpracę SKIMS i Roberto Cavalli?
- Jakie elementy zawiera limitowana kolekcja strojów kąpielowych?
- Jakie printy i motywy z archiwum Cavalli trafiły do projektów?
- Co o współpracy mówią Kim Kardashian i Fausto Puglisi?
- Kiedy i gdzie odbędzie się premiera kolekcji SKIMS x Roberto Cavalli?
- Jak wygląda kampania promocyjna z udziałem Kim Kardashian i Kris Jenner?
Współpraca, która zrodziła się w… DM-ach
Wszystko zaczęło się od znalezionych w szafie starych spodni i jednej wiadomości na Instagramie. Kim Kardashian wysłała ją do aktualnego dyrektora kreatywnego marki Roberto Cavalli, Fausta Puglisiego. Krótkie i niezobowiązujące pytanie, co sądzi o pomyśle połączenia stylistyki kultowej włoskiego domu mody z estetyką SKIMS, zamieniło się we współpracę, która rozgrzała media społecznościowe do czerwoności.
„Egzotyczny włoski glamour marki Roberto Cavalli łączy się z popisowymi sylwetkami kostiumów kąpielowych SKIMS”
– tak marki opisują najnowszą kolekcję Roberto Cavalli x SKIMS.
Dowiedz się: Co dalej z nową marką Nike i Kim Kardashian?
SKIMS x Roberto Cavalli – kolekcja w duchu włoskiego glamour
„Jesteśmy podekscytowani, że możemy przedstawić światu kolekcję Roberto Cavalli i SKIMS. Współpraca ze SKIMS nad tą efektowną, odważną kolekcją strojów kąpielowych była niezwykłym doświadczeniem. Dla mnie Kim jest współczesną Marilyn Monroe, jest ikoną popu, bardzo mnie inspiruje. Nasze marki są kultowe na swój własny, odrębny sposób, a my skrupulatnie połączyliśmy archiwalne nadruki z nowoczesnym, funkcjonalnym wzornictwem, aby stworzyć kolekcję, która ucieleśnia istotę włoskiego luksusu”
– podsumował dyrektor kreatywny marki Roberto Cavalli.
Kolekcja SKIMS x Roberto Cavalli koncentruje się na trzech kultowych printach z archiwum włoskiego domu mody, które pokryły projekty. To egzotyczny wzór Fagianella, motyw zebry, a także nadruk tygrysa. Oprócz tego – poza zwierzęcymi deseniami – nie brakuje również roślinnych inspiracji w klimatach retro, z których słynie Cavalli.
Kolekcja obejmuje jednoczęściowe stroje kąpielowe, bikini, narzutki plażowe i akcesoria. Każdy produkt powstał ze słynnych tkanin modelujących SKIMS oraz będzie dostępny w rozmiarach od XXS do 4X.
„Prezentacja tak luksusowej kolekcji z Roberto Cavalli jest niesamowicie ekscytująca. Zawsze podziwiałem egzotyczne nadruki i odważną energię tej marki, a urzeczywistnienie tej wizji poprzez SKIMS Swim pozwoliło nam stworzyć coś naprawdę nieoczekiwanego i wzniosłego”
– powiedziała Kim Kardashian.


Kris Jenner i zapowiedź w wielkim stylu
Niespodziewana współpraca SKIMS x Roberto Cavalli nie mogła przejść bez echa. Chodzi nie tylko o projekty kostiumów kąpielowych, które czerpią z tego, co marki mają najlepszego do zaoferowania. Limitowaną kolekcję uczczono również kampanią w klimacie lat 60. i 70., której główną gwiazdą jest nie tylko Kim Kardashian. Obok jednej z najbogatszych kobiet w Ameryce pojawiła się jej matka, Kris Jenner, czyli słynna momagerka. Za odważne zdjęcia i film promujące kolekcję odpowiada Nadia Lee Cohen.
Kiedy premiera kolekcji Roberto Cavalli x SKIMS?
Limitowana kolekcja strojów kąpielowych trafi do sprzedaży już w ten piątek, 27 czerwca 2025. Produkty z linii Roberto Cavalli x SKIMS pojawią się w sklepie internetowym o godzinie 6:00 czasu pacyficznego, czyli o 15:00 w Polsce. Klienci będą mogli je również kupić w wybranych butikach stacjonarnych SKIMS i Roberto Cavalli.
Zdjęcie główne: Instagram @nadialeecohen