REKLAMA

“Z like do buy – Instagram zmienia się w platformę e-commerce”

REKLAMA

“Social media stają się coraz bardziej zaawansowane w świecie e-commerce. Obecnie mamy już do czynienia ze zjawiskiem określanym mianem social commerce. Według Business Insidera do 2024 roku sprzedaż przez media społecznościowe będzie stanowić niemal 8% całkowitej sprzedaży w sieci.

Ewolucję przyspieszyła pandemia, a nowe trendy i zmiany zachowań konsumentów popchnęły do działania. I tak już niedługo na całym świecie będzie można kupować produkty na Instagramie, nie opuszczając aplikacji. Wszystko idzie w kierunku, aby like zamienić na buy.

1 miliard aktywnych użytkowników miesięcznie, 500 milionów widzów Instagram Stories dziennie i 200 milionów odwiedzin profili firmowych każdego dnia – te liczby bez wątpienia pokazują, jak potężną platformą marketingową jest Instagram” – Nowy Marketing

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://nowymarketing.pl/a/27721,z-like-do-buy-instagram-zmienia-sie-w-platforme-e-commerce”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

e-commerce

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES