W branży mody letni okres jest czasem delikatnego spowolnienia. Teza ta dotyczy jednak wyłącznie kreatywnej części obserwowanego przez nas biznesu. W lipcu bieżącego roku polska marka Yes zdecydowała się na rozwój sieci salonów poza granicami naszego kraju. Przyjrzeliśmy się tej ekspansji.
Yes to polska marka jubilerska zrodzona z inicjatywy Krzysztofa Madelskiego, a także małżeństwa: Magdaleny i Michała Kwiatkiewiczów. Jej początki sięgają 1981 roku. I choć przez ponad 40 lat jej istnienia rynek biżuteryjny znacząco ewoluował, Yes zdaje się nieprzerwanie kontynuować politykę opartą na rodzinnych fundamentach. Warto wspomnieć, że obecnie prezesem marki jest syn współzałożycielskiej pary – Tomasz Kwiatkiewicz.
Polska marka Yes jako pierwsza w swoim segmencie zdecydowała się na uruchomieniu sklepu internetowego. I choć ruch ten okazał się ogromnym sukcesem, nadal rozwija ona sieć salonów stacjonarnych. Obecnie prowadzi ich ponad 170. W lipcu bieżącego roku debiutując z kolejnymi punktami sprzedażowymi. Tym razem zlokalizowanymi poza granicą Polski.
Przeczytaj również: Wszystkie oblicza kobiecości w kampanii Yes
Polska marka rozwija się za granicą. Yes otwiera nowe salony
Lista miast, w których obecnie znajdziemy salony sprzedażowe polskiej marki Yes jest bardzo długa. Wśród niej znajdują się największe lokalizacje w Polsce, takie jak Warszawa, Poznań czy Kraków. Biżuteryjny potentant prowadzi jednak działalność również w dużo mniejszych miejscowościach. Na przykład w Gryficach, Luboniu czy Jędrzejowie. W lipcu zdecydował się na uruchomienie kolejnych punktów, tym razem za granicą.
W zeszłym miesiącu marka Yes otworzyła trzy salony na Słowacji i jeden w Czechach. Zdecydowała się ona na centra handlowe Aupark w Żylinie, Korzo w Prievidza, Aupark w Piestany, a także Forum Liberec. Okazuje się, że to nie koniec zagranicznej ekspansji ponad 40-letniej marki. – Nie zamierzamy na tym poprzestać. Trwają już prace nad uruchomieniem kolejnych salonów na tych rynkach, o czym poinformujemy już wkrótce – oznajmił Paweł Korobacz, dyrektor ds. ekspansji w sieci YES Biżuteria.
Przeczytaj również: Wykup menedżerski w Tatuum. Łączna wartość transakcji wyniosła 100 mln zł
Nie tylko zagranica. Yes otwiera sklepy również w Polsce
W ostatnich dniach czerwca bieżącego roku marka Yes uruchomiła kolejny salon na terenie naszego kraju. Niedawno oddany punkt sprzedażowy powstał w Przemyślu. Konkretnie na parterze Galerii Sanowa, pomiędzy lokalami T-Mobile i Gatta. Polityka polskiego jubilera nie opiera się jednak wyłącznie na dodawaniu kolejnych lokalizacji do mapy działających salonów. Marka dba również o modernizację tych już istniejących.
Przykładem jest przebudowany salon w Galerii Rzeszów. Po odnowieniu zyskał on nowe wyposażenie oraz odświeżoną stylistykę. Teraz jego wnętrze zachwyca spójnością. Dzięki licznym dodatkom, zawieszkom oraz ozdobom elementom przewodnim motywem kolorystycznym omawianego wnętrza stała się szmaragdowa zieleń.
Zdjęcie główne: mat. prasowy