noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Właściciel RESERVED zwiększa sprzedaż o prawie jedną czwartą a jaki będzie okres świąteczny?

REKLAMA
noSlotData

III kwartał tego roku okazał się być ogromnym sukcesem. LPP zanotowało prawie 2 miliardy złotych przychodu. Ogromna inwestycja w salon na Oxford Street i związany z tym marketing opłaciły się i to bardzo szybko. Obroty zwiększyły się o niemalże jedną-czwartą.

Po udanym debiucie Reserved w Londynie, firma może pochwalić się 35 publikacjami w najbardziej renomowanej prasie angielskiej: “Vogue‘u”, “The Telegrapgh”, “Standard”, “Drapers” i wielu innych. Sprzedaż w salonie marki jest wyższa niż się spodziewano, ale przyszedł czas na podsumowanie całości działań LPP w liczbach, a te mówią same za siebie. Nastąpił wzrost przychodów w porównaniu do III kwartału 2016 o 22%, a za pierwsze 9 miesięcy o 17% r/r. 

Udany debiut w Londynie i wszechobecna komunikacja z tym związana zrobiły mnóstwo szumu wokół brandu. Motywacja pracowników zwiększonymi płacami znajduje swoje odbicie w kolekcjach. Jak udowadniają powyższe liczby, te podobają się klientom. LPP nie zamierza zatrzymywać się z ekspansją zagraniczną na Wielkiej Brytanii. Już za chwilkę sklepy Reserved będzie można spotkać w Słowenii, Izraelu i Kazachstanie.

Spółka inwestuje również w gdańską siedzibę. Trwają prace przy budowie nowego budynku biurowego przy ul. Łąkowej. Jest to rezultat dynamicznie rosnącego zatrudnienia – w ciągu ostatnich miesięcy firma przyjęła kilkuset nowych pracowników, którzy przede wszystkim zajmują się obsługą IT oraz wsparciem logistyki i procesów związanych z e-commerce. Docelowo w planach jest stworzenie kampusu LPP Fashion Lab składającego się z kompleksu czterech biurowców, który umożliwi pracę wszystkim pracownikom gdańskiej centrali w najlepszych warunkach, jakie oferują współczesne biurowce. Za projekt odpowiada wielokrotnie nagradzana pracownia architektoniczna JEMS Architekci.

Najgorętszy okres LPP ma dopiero przed sobą. Święta Bożego Narodzenia generują największą sprzedaż w ciągu roku. Pozwólcie, że zrobimy pierwszy krok w tym kierunku dzieląc się z Wami świąteczną kampanią.

Modele: Irina Shayk, Jon Kortajarena Jourdan Dunn i Adwoa Aboah i influencerzy z Polski, Niemiec, Anglii i Rosji
#ReservedForXmas
Reżyseria: Gordon von Steiner

Autor: Ula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES