Przychody grupy Wittchen w pierwszym kwartale 2023 r. wyniosły 96,5 mln zł i były o 50 proc. wyższe niż w pierwszym kwartale 2022 r.
Grupa Wittchen idzie po swoje i osiąga rekordowe wyniki. Przychody segmentu detalicznego, który sprzedaje skórzaną galanterię i akcesoria, w pierwszym kwartale 2023 r. były na poziomie 85, 3 mln, co oznacza, że wzorsły o 51 proc. w stosunku do pierwszego kwartału 2022 r., kiedy wyniosły 56, 7 mln zł.
W segmencie B2B przychody wzrosły o 47 proc. – do 11, 2 mln w pierwszym kwartale 2023 r. Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, handel ecommerce i pozostałą sprzedaż detaliczną. Segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz eksportową do firm i klientów korporacyjnych.
Spółka jest notowana na GPW od 2015 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 277,74 mln zł w 2021 r.
Przeczytaj też: Zalando chce zmniejszyć globalne portfolio marek
Zdjęcie główne: mat. prasowe