noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Wirtualna moda – przyszłość czy zabawa?”

REKLAMA
noSlotData

“Ostatnie wydarzenia spowodowały błyskawiczne przyspieszenie cyfryzacji życia. Zmiany te dotyczą również mody, która dzięki rozwiązaniom technologicznym wznosi się na nowy poziom. Daje to ogromne możliwości projektantom, konsumentom i markom modowym. Wirtualne pokazy i ubrania, markowa odzież dla postaci z gier… Wszystko to w niedalekiej przyszłości może stanowić nowe źródło przychodu dla firm. O cyfrowej modzie i wirtualizacji ubrań rozmawialiśmy z ekspertem biznesowym Rafałem Reif, który doradza największym firmom odzieżowym i obuwniczym w Polsce oraz prowadzi badania zachowań konsumentów i analizy zmian zachodzących w branży modowej.

Dzisiaj wirtualne ubrania będą wspierać sprzedaż tych fizycznych, ale możliwe, że w niedalekiej przyszłości takie wirtualne ubrania ‘skórki’ będą stanowiły nowe źródło przychodu dla firmy i ewolucję roli mody w cyfrowym świecie” – Rafał Reif dla retailandfashion.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://retailandfashion.pl/wirtualna-moda-przyszlosc-czy-zabawa/”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

>>> Przeczytaj również: Nowa generacja influencerów. Kim są i czy czeka nas rewolucja w wirtualnych mediach?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES