“Ostatnie wydarzenia spowodowały błyskawiczne przyspieszenie cyfryzacji życia. Zmiany te dotyczą również mody, która dzięki rozwiązaniom technologicznym wznosi się na nowy poziom. Daje to ogromne możliwości projektantom, konsumentom i markom modowym. Wirtualne pokazy i ubrania, markowa odzież dla postaci z gier… Wszystko to w niedalekiej przyszłości może stanowić nowe źródło przychodu dla firm. O cyfrowej modzie i wirtualizacji ubrań rozmawialiśmy z ekspertem biznesowym Rafałem Reif, który doradza największym firmom odzieżowym i obuwniczym w Polsce oraz prowadzi badania zachowań konsumentów i analizy zmian zachodzących w branży modowej.
Dzisiaj wirtualne ubrania będą wspierać sprzedaż tych fizycznych, ale możliwe, że w niedalekiej przyszłości takie wirtualne ubrania ‘skórki’ będą stanowiły nowe źródło przychodu dla firmy i ewolucję roli mody w cyfrowym świecie” – Rafał Reif dla retailandfashion.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://retailandfashion.pl/wirtualna-moda-przyszlosc-czy-zabawa/”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]