noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Kampania Moschino

Walentynki w świecie mody: serca nowym trendem na 2023 rok!

REKLAMA
noSlotData

Nie tylko w czasie walentynek będziemy nosić ubrania z motywem w serca. Według prognoz WGSN są one jednym z najmocniejszych trendów na wiosnę 2023. Pojawiły się na wybiegach u Alaii, Moschnio, Acne, Vivetty, a nawet Sportmaxu.

Walentynki 2023: “serca” nowym trendem, nie tylko na święto zakochanych

Miłość wisi w powietrzu i to nie tylko za sprawą zbliżających się walentynek. Według prognoz, które wyznacza WGSN, serca będą jednym z najpopularniejszych wzorów nadchodzącej wiosny. Serca, wszystkich kształtów i rozmiarów, pojawiały się nie tylko na ubraniach, ale też na paskach, butach, torebkach, a nawet biżuterii. Na szczęście wyglądają dużo lepiej niż te lansowane w latch 90. Trend na serca jest dużo mniej infantylny i przerysowany, niż wam się wydaje. Jeżeli do tej pory kojarzyliście go z kiczowatymi reklamami Moschino, teraz spojrzycie na niego z kompletnie nowej, odświeżonej perspektywy.

Trendy SS23: miłosne oddanie wg Acne Studio, Vivetty, Sportmaxu i Bottera

Eksploracja miłości wg Acne Studio? Połączenie karmazynowej czerwieni z sercami, koronkami, kokardkami i ćwiekami, dżetami i kolczatkami. Nowa kolekcja skandynawskiego domu mody to nietuzinkowe spojrzenie na miłość z przymróżeniem oka. Acne w niedosłowny sposób komunikuje to, co wszyscy wiemy. Miłość naprawdę jest skomplikowana. Jednocześnie brand sprytnie zachęca nas do noszenia obcisłych sukienek z modnymi marszczeniami, wycięciami i asymetrią. Lubimy ten trend, szczególnie z marynarką i loafersami – w niedosłowny sposób.

Vivetta nie boi się miłości. Ich kolekcja na nowy sezon przypomina przerysowany świat lalki Barbie. Nie sposób przeoczyć mikroserduszka, które zakrywają sutki i odkrywają oczy. Vivetta bawi się romantycznym trendem i zachęca do tej zabawy generację Z. Maksymalizm i mikroubrania są ich przepisem na sukces. Młodzi ludzie pokochają ten trend, szczególnie w total lookach w myśl mody barbiecore.

Francuska marka Botter odwróciła uwagę od romantyzmu, conajmniej dziwnym pomysłem. Kiedy napatrzymy się już na “condom gloves”, przykuwamy uwagę do nietypowych krojów ubrań. Jednym z nich jest garnitur z wycięciem w kształcie serca. Prosty krój, surowa forma i nietypowy kolor kontrastują z nastrojowością walentynkowego uczucia. Garnitur z wycięciem zdaje się bardziej komunikować – “miłość może pozostawić po sobie pustkę”.

Trend, którego nie da się zignorować

W odróżnieniu od Acne, Isabel Marant, Schiappareli, Balenciaga i Y/Project skupiły się na stworzeniu biżuterii z motywem serca. Ta niejednokrotnie zwróciła już uwagę, szczególnie na szyi Kylie Jenner jesienią 2022 roku. Kobaltowa sukienka z velvetu projektu Schiaparelli dopełniona realistycznym naszyjnikiem w kształcie ludzkiego serca stała się mediową sensacją. To nie przeszkadzało, a nawet pomogło w rozpromowaniu trendu, który już bije rekordy popularności na Tik Toku. Fanki jednej z sióstr Kardashian zaczęły masowo kupować sukienki, torebki i biżuterię w kształcie serca. Tak napędza się biznes. Wystarczy spojrzeć na nową kolekcję Zary, żeby przekonać się, że trendu heartscore nie da się zignorować.

Jak nosić walentynkowe serca wiosną 2023?

W tym sezonie serca noś w zależności od preferencji. Jeżeli nie jesteś przekonana do garnituru z wycięciem na piersi, postaw na delikatną biżuterię lub dodatek w postaci torebki. Metalowy projekt marki Alaia był jedną z najczęściej wybieranych na kopenhaskim fashion weeku. Jeśli lubisz zaszaleć, zdecyduj się na “sercowy maksymalizm” w stylu Caroliny Herrery. Jej czerwona sukienka w fioletowo-czarne serduszka będzie idealna na randkę lub wyjście z przyjaciółkami. Nie bój się, że wzoru w serca nie wykorzystasz w stylizacjach do pracy. Marynarka Moschino z czerwonymi klapami przypominającymi romantyczny motyw, sprawdzi się w stylizacjach z czarnymi garniturowymi spodniami i klasycznymi, wysokimi szpilkami.

Zdjęcie główne: IG @moschino

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

moda

trendy

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES