Oto najnowsza kampania Łukasza Jemioła „FIRST LOVE SECOND SEX” i „FIRST SEX SECOND LOVE” w obiektywnie Mateusza Stankiewicza. Hasła z nowej kolekcji zainspirowały projektanta do zrealizowania sesji wizerunkowej z jednym z najlepszych polskich fotografów mody – mistrzem wydobywania z pozujących przed jego obiektywem modeli przekazu z sensualnym ładunkiem.
„Do sesji promującej tę kolekcję podeszliśmy w nowatorski sposób, nie pokazaliśmy produktu, a ludzi i emocje. W projekcie wzięło udział kilkunastu bohaterów – singli, pary, przyjaciółki, przypadkowo zestawieni modele, którzy pozują au naturel interpretując hasła z nowej kolekcji. Na zdjęcia naniesiona jest typografia, bohaterowie ubrani są tylko w hasła FIRST LOVE SECOND SEX lub FIRST SEX SECOND LOVE. Naszą intencją nie była prowokacja ani wywołanie skandalu. Kierowaliśmy się artystyczną wizją, która dotyka tego co prawdziwe i naturalne” – komentuje projektant Łukasz Jemioł.