noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

“Kolor jako narzędzie visual merchandisingu”

REKLAMA
noSlotData

Znane porzekadło głosi: „Od przybytku głowa nie boli”. Jednak rzeczywistość weryfikuje, że we wszystkim dobrze zachować umiar. Dotyczy to również koloru, jako jednego z narzędzi VM’u, o czym powinien wiedzieć każdy Dekorator pracujący w sklepie. Bo czym tak naprawdę jest kolor? Jaki jest wpływ kolorów na nasz nastrój i podejmowanie decyzji – zwłaszcza tych zakupowych? Czy w kolorach panują trendy? – eyeonvisual.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.eyeonvisual.pl/kolor-w-visual-merchandisingu?fbclid=IwAR2B3Qlrz1VcHWggoyEMn0v-yotpXkgiPz3w3UZGhTdWuaKBeFGjp0mUE1c”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES