Silne fundamenty i imponująca historia sięgająca 140 lat ustanowiły szwajcarską markę liderem dostarczającym niezawodne rozwiązania na każdą sytuację. Victorinox, nie spoczywa jednak na laurach, nieustannie śledząc i odpowiadając na potrzeby swoich klientów. Tym samym szwajcarska marka postanowiła stawiać czoła codziennym wyzwaniom, ogłaszając nową strategię na 2024 rok pod hasłem „W GOTOWOŚCI DO DZIAŁANIA”.
materiał sponsorowany
Victorinox – 140-letnia historia pod znakiem szwajcarskiej precyzji
Historia marki, będącej prawdziwą dumą Szwajcarów, sięga 1884 roku, kiedy to Karl Elsener zakłada w Ibach warsztat produkujący noże. Mało kto wtedy wiedział, że z tego małego przedsięwzięcia narodzi się legenda – szwajcarski scyzoryk, symbol doskonałego przygotowania na każdą sytuację.
Od ponad 140 lat Victorinox pozostaje wierny ideałom swoich założycieli. Każdy produkt tworzony jest z pieczołowitą precyzją i dbałością o detale, co czyni go niezawodnym towarzyszem w życiu codziennym. Firma nieustannie rozwija się i wprowadza nowe rozwiązania, jednocześnie pielęgnując swoje bogate dziedzictwo.
Oferta Victorinox. Niezawodne produkty na każdą okazję
Victorinox to dziś globalna firma oferująca szeroką gamę produktów z pięciu kategorii. Flagowym produktem marki są niezmiennie scyzoryki – ikony funkcjonalności, dostępne w niezliczonych modelach i dostosowane do wszelkich potrzeb. Jak podkreślił Carl Elsener stojący obecnie na czele marki, silny produkt zbudował mocny fundament do globalnego rozwoju Victorinox.
“Dziś jesteśmy dystrybuowani w ponad 120 krajach. Mamy spółki zależne w 13 krajach. Jednak dziś nie jesteśmy już tylko szwajcarskim scyzorykiem — jesteśmy zegarkami, sprzętem podróżnym, zapachami. Mocny, niezawodny produkt otworzył nam drzwi do dalszego rozwoju i pozwolił przenieść wartości kultowego scyzoryka na kolejne kategorie”
– zaznaczyła Veronika Elsener, dyrektorka ds. marketingu Victorinox, w rozmowie z Fashion Biznes.
Wierność tradycji, dbałość o jakość i innowacyjne podejście sprawiają, że Victorinox pozostaje synonimem doskonałości i niezawodności. Produkty tej marki towarzyszą ludziom w najróżniejszych sytuacjach, od ekstremalnych wypraw po codzienne wyzwania, niosąc ze sobą obietnicę: “Jesteśmy gotowi na wszystko.”
Przeczytaj więcej: Veronika i Carl Elsener, Victorinox: „Chcemy dać naszym konsumentom poczucie, że są przygotowani na wszystko” [wywiad]
Nowa strategia szwajcarskiej marki
W 2024 roku Victorinox stawia na nową strategię marki, opierając się na prostej, ale głębokiej idei: “Bycie zawsze najlepiej przygotowanym dzięki inteligentnym i mistrzowskim rozwiązaniom czyni życie lepszym.” Od Swiss Army Knife™ po szeroką gamę produktów, Victorinox stawia na perfekcyjne przygotowanie do codziennych wyzwań.
Odpowiedzialne podejście owocuje przemyślanymi rozwiązaniami, które doskonale sprawdzają się w rzeczywistości. Skuteczność i wydajność przekładają się na bezkompromisową jakość w każdym szczególe. Dążenie do doskonałości gwarantuje niezawodność i autentyczne szwajcarskie mistrzostwo. Każdy produkt Victorinox to dopracowany do perfekcji przykład tej filozofii. „Wierzymy, że BYCIE PRZYGOTOWANYM UŁATWIA ŻYCIE” – podkreśla marka.
Mając na celu przekazanie tego komunikatu, stworzyliśmy kampanię skierowaną do konsumentów, która odzwierciedla ewoluującą strategię marki. Nasza kampania W GOTOWOŚCI DO DZIAŁANIA koncentruje się wokół myślenia o dokładności. Dążenia do doskonałości. Chęci bycia najlepszym z najlepszych. Nie dawaniu się zaskoczyć w żadnej sytuacji
– komunikuje Victorinox ogłaszając swoją nową strategię.
Mistrzowskie rozwiązania na każdą sytuację
Chociaż hasło “W GOTOWOŚCI DO DZIAŁANIA” odzwierciedla podejście do życia klientów Victorinox, ma ono również głębsze znaczenie. Kampania ta nawiązuje do naszego kultowego Swiss Army Knife™ i podkreśla, że każdy produkt Victorinox oferuje mistrzowskie rozwiązania, które dają pewność siebie i gotowość na każdą sytuację.
Precyzja i kunszt wykonania są znakiem rozpoznawczym Victorinox. Każdy produkt powstaje z dbałością o detale, z wykorzystaniem najlepszych materiałów i zaawansowanych technologii. To sprawia, że są one niezawodne i zawsze gotowe do użytku.