REKLAMA
Victoria's Secret rozpoczęła nową współpracę z Google Cloud. Dzięki sztucznej inteligencji bieliźniana marka wesprze doświadczenia zakupowe klientów salonów stacjonarnych oraz stref online.

Victoria’s Secret i Google łączą siły. Co to oznacza dla klientów?

REKLAMA
REKLAMA

Victoria’s Secret rozpoczęła nową współpracę z Google Cloud. Dzięki sztucznej inteligencji bieliźniana marka wesprze doświadczenia zakupowe klientów salonów stacjonarnych oraz stref online.

Przeczytaj również: Snapchat krok po kroku rewolucjonizuje rynek beauty. Za co pokochali go marketingowcy?

Victoria’s Secret x Google Cloud

W ciągu ostatniego roku zaobserwowaliśmy, jak przełomy w sztucznej inteligencji i generatywnej sztucznej inteligencji mogą potencjalnie zwiększyć integrację i personalizację klientów na całym świecie. Nawet tych oddalonych od naszych lokalizacji detalicznych. Dlatego współpracujemy z Google Cloud, aby odkrywać sztuczną inteligencję i generatywną sztuczną inteligencję w praktyczny sposób dla naszych klientów na całym świecie. W sposób, który był historycznie niemożliwy. Dzięki tej technologii chcemy odtworzyć intymny charakter kontaktów z naszymi współpracownikami w sklepach stacjonarnych poprzez ulepszone doświadczenia online dla klientów Victoria’s Secret i Victoria’s Secret PINK – poinformowała marka zajmująca się produkcją oraz dystrybucją damskiej bielizny.

Przeczytaj również: Kiedy niedziela handlowa w styczniu 2024?

Oto pięć głównych obszarów, w których Victoria Secret wykorzysta sztuczną inteligencję
w ramach wieloletniego partnerstwa z Google Cloud

1. Prowadzenie pomocnych rozmów z wirtualnym asystentem opartym na generatywnej AI dla odtworzenia w sklepie internetowym i aplikacji mobilnej Victoria’s Secret i Victoria’s Secret PINK obsługi, z jaką klienci spotykają się w sklepach

2. Poprawa możliwości odkrywania produktów – spersonalizowane wyniki wyszukiwania produktów i rekomendacje dla klientów

3. Nowe sposoby wyszukiwania np. poprzez wyszukiwanie obrazem podobnych produktów

4. Obserwacja i priorytetyzowanie preferencji i nastrojów konsumentów, poprzez m.in. identyfikację szybko zmieniających się trendów w social mediach

5. Optymalizacja prognozowania (m.in. łańcucha dostaw, dostosowanie wielkości zapasów produktów w sklepach) i operacji wewnętrznych (m.in. spersonalizowane programy onboardingu dla pracowników, szkolenia, transkrypcja notatek).

Przeczytaj również: Bielizna na Walentynki 2024 – kroje rozpalające zmysły

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES